معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه انتخاب صادرکننده نمونه استانی بوشهر گفت: صادر کنندگان حداکثر تا ۱۰مهرماه می‌توانند برای انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی ثبت نام کنند.
کد خبر: ۴۹۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 18 September 2017
ابوالقاسم محمدزاده صبح امروز در نشست بررسی برگزاری بیست و یکمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی با تاکید بر نقش استان بوشهر در عرصه صادرات اظهار داشت: این استان با داشتن زیرساخت‌های مهم بندری زمینه مناسبی برای مراودات تجاری و صادراتی با کشورهای مختلف فراهم کرده است.

وی جایگاه صادرات کالاهای غیر نفتی در استان بوشهر را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از صادرات غیر نفتی کشور از بنادر استان بوشهر انجام می‌شود و این در حالی است که زیرساخت‌های بندری در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از راه‌اندازی دبیرخانه انتخاب صادر کننده نمونه استانی بوشهر  خبر داد و گفت:در راستای تحقق ارج گذاشتن به تلاش فعالان صادر کنندگان،  بنگاههای اقتصادی صادرکننده استان بوشهرمی‌توانند با مراجعه به سایت http://nemoonesh.tpo.ir  حداکثر تا پایان روز دوشنبه 10مهرماه 96 نسبت به ثبت نام الکترونیکی بیست و یکمین  دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی اقدام کنند.

محمدزاده افزود: متقاضیان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه شرایط، ضوابط و معیارهای مربوطه را مطالعه و به‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری  را دریافت کنند.

وی افزود: لازم است صادرکنندگان  اصل مدارک و مستندات خود را پس از ثبت نام الکترونیکی و تا 15 مهرماه به دبیرخانه انتخاب صادرکننده نمونه استانی واقع در سازمان صنعت , معدن و تجارت استان تحویل دهند .

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونش توسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است  و اسناد و مدارک مشارکت کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نیست.

محمدزاده  بیان کرد: تحویل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندکان نمونه فقط بر اساس زمان تعیین شده در سیستم نوبت‌دهی سامانه نمونش است و تحویل مدارک در خارج از زمان‌ تعیین شده میسر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار