مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهرگفت: برای نخستین بار در کشور با هدف خدمت به جامعه روستائی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان، کانون‌های توسعه و اشتغال روستاها در سطح استان بوشهر تشکیل شد.
کد خبر: ۴۹۵۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 18 September 2017
بهرام نکیسا ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی توسعه روستائی استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه به تولید و اشتغال در روستاها از اولویت برنامه‌های امسال است اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه روستایی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که این قابلیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.

وی از تشکیل کانون توسعه روستایی در استان بوشهر خبر داد و افزود: کانون‌های توسعه و اشتغال روستاهای بخش‌های استان بوشهر با هدف تحرک بیشتر در حوزه اشتغال وکارآفرینی و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی روستاهای استان بوشهر تشکیل شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و تولید محصولات غذایی و صنایع دستی در روستاهای استان بوشهر گفت: روستاهای استان  بوشهر قابلیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های گردشگری‌، صنایع دستی و تولید محصولات غذایی و حمل و نقل دریایی دارا  هستند. 

 نکیسا، با بیان اینکه کانون‌های توسعه و اشتغال برای شناسائی استعدادهای اقتصادی ، فرهنگی و عمرانی روستاهای استان بسیار موثر است تاکید کرد: این اقدام برای نخستین  بار در کشور با هدایت و پیشنهاد استاندار بوشهر  با هدف خدمت به جامعه روستائی و همچنین معرفی نخبگان و استعدادهای درخشانی که در روستاهای استان وجود دارد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: با تشکیل کانون‌های توسعه و اشتغال روستائی ان‌شاالله شاهد مشارکت بیش از پیش روستائیان در امر توسعه استان بوشهر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار