رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شعاع پرواز بالگرد امدادی استان بوشهر ۱۵۰ کیلومتر است که با انعقاد قرداد جدید شعاع این پرواز برای انتقال بیماران به استان‌های دیگر افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۴۹۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 18 September 2017
سعید کشمیری ظهر امروز در همایش سالروز تاسیس اورژانس 115 با اشاره به نقش مهم این مرکز امدادی در رسیدگی به سوانح، حوادث و انتقال بیماران به مرکز درمانی اظهار داشت: زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران در استان بوشهر بسیار مطلوب است به‌گونه‌ای که اکنون زمان رسیدن اورژانس بر بالین مصدوم در کشور 14 دقیقه و در استان بوشهر 7 دقیقه ثبت شده است.

وی با تاکید بر نقش مهم اورژانس 115 در رسیدگی به بیماران و مصدومان خاطر نشان کرد: اورژانس‌ها در رسیدگی به بیماران در جاده‌ها 9 دقیقه و در شهرها حدود 7 دقیقه بر سر بالین مصدمان و بیماران می‌رسند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بااشاره به فعالیت‌ امداد هوایی افزود: چگونگی رفتار با مصدوم، کاهش اتفاقات در محل حادثه و توسعه اورژانس هوایی بسیار ضروری است.

کشمیری از افزایش شعاع پروازی امداد هوایی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: شعاع پرواز بالگرد امدادی استان بوشهر 150 کیلومتر است که با انعقاد با قرداد جدید با پایگاه دریایی ارتش در بوشهر شعاع  پرواز افزایش می‌یابد که در صورت لزوم می‌توان بیماران را از بوشهر به شیراز  و یا از عسلویه به بوشهر منتقل کرد.

وی با اشاره به اینکه تحول مهمی در حوزه رسیدگی به بیماران و توسعه زیرساخت‌‌های درمانی استان بوشهر انجام شده است گفت: اکنون تعداد تخت‌های بیمارستانی در بخش بستری و مراقبت‌های ویژه افزایش یافته که با تکمیل طرح‌های در دست اجراء تحول مهمی در بخش درمان استان بوشهر ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار