مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: پویش "کالای استاندارد ایرانی می‌خرم" در استان بوشهر فراگیر و اجرایی شد که در این راستا اولویت خرید ادارات دولتی با تولیدات استاندارد استان بوشهر است.
کد خبر: ۴۹۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 19 September 2017
محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز نشست هم‌اندیشی با واحدهای تولیدی استاندارد استان بوشهر در راستای معرفی تولیدات با کیفیت استان به مردم و دستگاه‌های دولتی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: با حمایت از کالای استاندارد ایرانی و تولیدات سطح استان می‌توان، زمینه ساز رونق اقتصادی شده و گامی بلند در راستای محقق شدن شعار امسال برداشت.

وی ایجاد فضای فرهنگی برای خرید کالاهای ایرانی و به ویژه تولیدات استانی را یکی از ملزومات حمایتی از واحدهای تولیدی برشمرد و افزود: کالاها باید با کیفیت بالایی تولید شوند تا مشتری را جذب کرده و بازار فروش مناسبی داشته باشد.

بهره‌مند ضمن توصیه به الزام ادارات دولتی مبنی بر اولویت دادن به خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات استاندارد استان، تاکید کرد: پویش کالای استاندارد ایرانی می‌خرم در استان بوشهر فراگیر و اجرایی شد که در این راستا اولویت خرید ادارات دولتی با تولیدات استاندارد استان بوشهر است.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: واحدهای تولیدی  با محصولات استاندارد برای فروش تولیدات خود به ادارات و سازمان‌های دولتی و نیمه‌دولتی، در سامانه ملی تدارکات ثبت نام کرده و از این طریق، اجناس خود را معرفی و عرضه کنند.

وی با بیان اینکه آموزش شرکت‌ها برای استفاده از فضاهای مجازی برای تبلیغات را یک ضرورت دانست و تصریح کرد:بازاریابی مدرن، نصب بیلبورد، پخش کلیپ‌هایی از طریق صدا و سیما و الزام ادارات دولتی در خرید کالای استاندارد تولید استان بوشهر و در اولویت دوم کالای ایرانی از جمله عواملی است که می‌تواند تأثیر زیای در حمایت از تولیدکنندگان استاندارد داشته باشد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر نیز در این نشست تأکید کرد: انسان سالم و استاندارد همواره مطالبه‌گر کالای سالم و استاندارد است، چرا که در غیر این صورت، سلامتی جسمی، فکری و روحی خود را به خطر می‌اندازد.

امان‌الله شجاعی کم بودن درآمدهای جامعه را یکی از دلایل خرید کالاهای دسته چندم دانست و خاطر نشان کرد: در جامعه‌ای با درآمد پائین، کالاهای استاندارد فروش چندانی ندارد، چرا که گران‌تر از کالاهای دسته چندم تولید می‌شوند.

در این نشست، جمعی از واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود از جمله قیمت بالای تبلیغات، عدم همکاری برخی ادارات و ارگان‌ها در خرید محصولات تولیدی سطح استان و معرفی بهتر کالاها به دانش‌آموزان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار