رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از شتاب گرفتن روند مطالعات اکتشاف طرح بیتومین قیر طبیعی و پیگیری اجرای مطالعات اکتشافی طرح فسفات در استان بوشهر با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی معادن ایران« ایمیدرو» خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸ 19 September 2017
سیدحسین حسینی‌محمدی در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری صنایع معدنی دشتی و تنگستان با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه مواد معدنی از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: زمینه سرمایه‌گذاری در صنایع معدنی استان بوشهر به ویژه در شهرستان‌های دشتی و تنگستان با توجه به وجود ظرفیت‌های معدنی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بالاترین عناصر نادرخاک برای انجام مطالعات اکتشافی مواد معدنی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان وجود دارد تاکید کرد: انتظار می‌رود با تسریع در اجرای مطالعات اکتشافی مواد معدنی با همکاری و حمایت  بیشترسازمان‌های ذیربط نظیر ایمیدرو و سازمان زمین شناسی شاهد تکمیل و به ثمر رسیدن طرح‌های ایجادی در آینده نزدیک باشیم.

حسینی محمدی با اشاره به انجام مطالعات اکتشاف طرح بیتومین و فسفات در استان بوشهر گفت: تاکنون پیگیری و اقدامات متعددی در زمینه مطالعات اکتشاف طرح بیتومین و فسفات  نظیر تکمیل نقشه‌های توپوگرافی در ابعاد مختلف و همچنین استعلامات از دستگاههای اجرایی مرتبط صورت گرفته که منجر به رشد و پیشرفت  این طرح شده است.  

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از شتاب گرفتن روند اجرای مطالعات اکتشاف طرح بیتومین قیر طبیعی و پیگیری به جریان انداختن مطالعات اکتشافی طرح فسفات در استان بوشهر با مشارکت سازمان گسترش و نوسازی معادن ایران« ایمیدرو» خبر داد.

وی با تاکید بر مشارکت سازمان ایمیدرو در امر سرمایه‌گذاری صنایع معدنی در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه‌ای در ذخائر معدنی،  مزیت مناسبی برای سرمایه گذاری در این بخش و صنایع معدنی با ارزش افزوده بالا است که با مشارکت سازمان ایمیدرو  می‌تواند  این امر توسعه و گسترش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار