فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۸۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 19 September 2017
سردار علی رزمجو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول محرم اظهار داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با فرهنگ و تفکر عاشورایی در مقابل دشمن صف‌آرایی کردند.

وی به برکات و آثار دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: سی‌و هفتمین سالگرد دفاع مقدس به تناسب ماه محرم همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف اشاره کرد و افزود: دوران دفاع مقدس برای کشورمان ارزش های بسیار زیادی را در داخل و خارج از کشور خلق کرد.

وی از برگزاری ۸۰۰ ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط رده‌های مختلف بسیج و در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

سردار رزمجو همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از ۶۰۰ مسکن مددجویی در استان خبر داد و بیان کرد: این واحدها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ساخته شده است.

وی اضافه کرد: رژه بزرگ نیروهای مسلح  مستقر در استان بوشهر نیز ساعت هفت و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۳۱ شهریورماه در خیابان جانبازان بوشهر برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار