استاندار بوشهر از تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: در کنکور سراسری امسال، رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر ۱.۵ برابر شده است.
کد خبر: ۴۹۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 20 September 2017
مصطفی سالاری ظهر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت آموزش در استان هستیم و باید برای بهبود این وضعیت تلاش بیشتری شود.

وی به اجرای طرح تقویت بنیه علمی در همه مقاطع تحصیلی استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد:‌ با اجرای این طرح شاهد افزایش تعداد قبولی‌های دانش‌آموزان استان بوشهر در رشته‌ها و دانشگاه‌های خوب خواهیم بود.

استاندار بوشهر به افزایش یک و نیم برابری تعداد رتبه‌های زیر هزار دانش‌آموزان استان بوشهر اشاره کرد و افزود: باید ارزش و شان درس‌خواندن را افزایش دهیم و افراد درس‌خوان تشویق شود.

وی خواستار توجه ویژه به موضوع درس خواندن شد و تصریح کرد: در طرح تقویت بنیه علمی به دنبال ارتقای سطح علمی دانش آموزان تلاش کردیم که از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

سالاری خواستار حضور فعال دستگاه‌های اجرایی در مراسم بازگشایی مدارس شد و ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما برگزاری منظم جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای تامین است تا استانی امن و آرام داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید از آموزش و پرورش غافل باشیم، بیان کرد: برای اینکه در آینده به توسعه و پیشرفت دست یابیم، باید به آموزش و پرورش توجه جدی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار