رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس در این شهرستان، با متخلفین افزایش غیر قانونی قیمت اقلام مورد نیاز دانش آموزان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 20 September 2017
شهسوار قائدی اظهار داشت: همزمان با بازگشایی مدارس، طرح تشدید بازرسی از ۱۵ شهریور تا پایان مهر ماه در شهرستان در حال اجرا است.

وی با تأکید بر این موضوع که با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت‌ها برخورد خواهد شد، تصریح کرد: بازرسان شهرستان در این مدت بر عرضه پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش و دیگر وسایل مورد نیاز دانش آموزان نظارت می‌کنند.

قائدی همچنین یادآور شد: بازرسان علاوه بر نظارت بر قیمت‌ها بر عرضه کالای قاچاق لوازم التحریر، پوشاک و  غیره نیز نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف آن را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون پنج اکیپ بازرسی در دشتستان از برای بازرسی کالاها درنظر گرفته شده‌اند و اقلامی که شامل بازرسی می‌شوند اغلب اقلام پر مصرف دانش‌آموزان مانند خودکار، دفتر و ... هستند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا بازرسان در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار