ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر با محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد اعلام کردند: سخنان ترامپ نشان از ضعف، سبک مغزی و درماندگی است.
کد خبر: ۴۹۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 23 September 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم بر ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: آشنا و مانوس شدن با فرهنگ عاشورا نه تنها انسان را از بسیاری از مشکلات نجات می‌دهد بلکه جامعه را از ناهنجاری‌ها و ترفندهای دشمنان مصون نگه می‌دارد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح با اشاره به دهه نخست ماه محرم افزود: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام عاشوری حسینی است که ترویج این فرهنگ باید در دستور کار قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه برازجان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با قدردانی از حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان که دشمن را به شکست کشاندند خاطر نشان کرد: بزرگترین، دردناک‌ترین و فاجعه آمیزترین خصومت دشمنان انقلاب اسلامی، راه‌اندازی جنگ تحمیلی بود.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه رزمندگان اسلام 8 سال از حیثیت، ناموس، دین و تمامیت ارضی دفاع کردند افزود: در این جنگ 8 ساله که از حیثیت، ناموس، دین و تمامیت ارضی، قرآن، انقلاب اسلامی، مردم و حکومت دفاع شد، چنین دفاعی بسیار مقدس است.

مصلح، به سخان زشت و زننده رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت: سخنان زشت، ابلهانه، آشفته و زشت رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا، در سازمان ملل متحد  نشان از کینه و خصومت و عصبانیت، ترامپ علیه ملت ایران اسلامی بود و  نشان از ضعف، سبک مغزی و درماندگی رئیس جمهور آمریکا است.

نمازگزاران جمعه برازجانی، در پاسخ به سخنان گستاخانه و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت و نظام در راهپیمایی اعتراض آمیز شرکت کردند.

تجمعات عزاداران حسینی باید با هدف و انگیزه الهی باشد

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با  تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر اظهار داشت: یکی از اهداف مهم قیام عاشورای سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) ترویج امر به معروف و نهی از منکر  است که باید این مهم  مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  با تاکید بر توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در تمامی عرصه اجتماع و خانواده‌ها افزود: این واجب  الهی متاسفانه درجامعه کمرنگ است هر چه انجام این فریضه دارای شرایطی است و شاید این  شرایط در صحنه اجتماع  محقق نشود اما در محیط کوچک خانواده باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

خطیب نماز جمله عسلویه، با تاکید بر اینکه تجمعات عزاداران حسینی باید با هدف و انگیزه الهی باشد  تصریح کرد: در محافل و برنامه‌های ماه محرم باید پیوندی بین سوگواران و فرهنگ عاشورا ایجاد شود تا مسیر مورد نظر مورد توجه قرار بگیرد.

 امام جمعه عسلویه به هفته دفاع مقدس پرداخت و با گرامیداشت این هفته افزود:دفاع مقدس روزهای حماسه ساز و تاریخی  است که اقتدار ایران اسلامی را به جهان نشان داد.

هاشمی‌نژاد به بازگشایی مدارس پرداخت و با تبریک آغاز فصل علم‌آموزی و بهار تعلیم و تربیت اظهار امیدواری کرد که مسئولان آموزش وپرورش تمهیدات لازم اندیشیده باشندکه معلمان به موقع و سر وقت در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی به سخنان گستاخانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود: ترامپ سخنان نابخردانه و جاهلانه‌ای علیه ملت ایران ارائه کرد که نشان از بی خردی، ضعف و خصومت با ملت ایران دارد.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: ترامپ ماهیت زشت وپلید خود را نشان داد هر چند از دشمن غیر از این  انتظاری نیست اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

نمازگزاران عسلویه پس از اقامه نماز با تجمع و سر دادن شعارهای کوبنده سخنان گستاخانه ترامپ را محکوم کردند.

هیئت‌های مذهبی از ماه محرم در ترویج فرهنگ عاشورایی بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت ایام ماه محرم و تسلیت ایام حزن و اندوه اظهار داشت:پیروزی انقلاب، استمرار آن و پیروزی در برهه‌های حساس همچون جنگ تحمیلی برگرفته از مکتب عاشورا است.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری عزاداری در ماه محرم را یک فرصت دانست و تاکید کرد:  یکی از توفیقاتی که خداوند به ما عطا کرده عزاداری سیدالشهدا(ع) است، کسانی هستند در طول سال در مراسمات مذهبی حضوری ندارند اما در ماه محرم زیر خیمه ابا عبدالله‌الحسین(ع) عزاداری می‌کنند.

‎خطیب نماز جمعه دیلم با تاکید بر توجه هیئت‌های مذهبی برای ترویج فرهنگ عاشورایی افزود: هیئت‌های مذهبی از ماه محرم در ترویج فرهنگ عاشورایی بین نوجوانان و جوانان استفاده کنند.

‎امام جمعه دیلم اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عنصر نهضت امام حسین (ع) است که به این نهضت قیمت داد.

حسینی بوشهری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دفاع مقدس زیباترین و ارزشمندترین مقطع تاریخ ایران اسلامی و دفاع مظلومانه ملت ایران در برابر بلوک شرق و غرب و کشورهای مرتجع عرب با محوریت صدام و رژیم بعث بود.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی است که نسل جدید را سیره شهدا آشنا کنیم تصریح کرد: درس مهم دفاع مقدس این است که اگر دشمن در ما احساس ضعف کرد بر ما هجمه می‌کند.

امام جمعه دیلم تصریح کرد: برای مرحوم حاج شیخ حسن معتمد علو درجات را خواستارم و از مردم دیلم بابت بدرقه‌ای در شان این شیخ بزرگوار کردند تشکر می‌کنم.

نمازگزاران دیلمی با تظاهراتی، سخنان توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار