امام جمعه بردخون گفت: ملت ایران درس استقامت را از نهضت عاشورا آموخته است.
کد خبر: ۴۹۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳ 23 September 2017
حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های جمعه این هفته با توصیه خود و نمازگزازان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران درس استقامت و پایداری را از نهضت عاشورا آموخته است. 

وی با اشاره به قیام عاشورا، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر، استقامت و صبوری، وفاداری و ولایت پذیری از  دستاوردهای نهضت عاشورا است.

رکنی حسینی افزود: سرمنشا انقلاب اسلامی قیام عاشورا و نهضت حسینی بود و اکنون نور هدایت و نام امامان در جامعه ماندگار است پس به وظیفه خود در دفاع از ولایت عمل کنیم و به منافقان کوردل اجازه ندهیم در برابر ولایت بایستند.

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس

امام جمعه بردخون به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمام دنیا در مقابل ایران ایستاد تا شاید انقلاب اسلامی را نابود کنند اما آنان نتوانستند ایران اسلامی که از حداقل تجهیزات دفاعی برخوردار بود، شکست دهند.

وی خواستار اجرای برنامه های ویژه ایام دفاع مقدس در منطقه شد و اضافه کرد: در این هفته از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس دعوت شود تا به بیان خاطرات دوران دفاع و ایثار بپردازند.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان، ابراز داشت: گروه مذاکره کننده کشورمان به این نتیجه رسیده اند که برجام ضعف هایی داشته تا رییس جمهور دیوانه آمریکا مدعی خارج شدن از آن باشد.

رکنی حسینی به فصل بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: هدف بعثت پیامبران تعلیم و تربیت در جامعه بود و اکنون رسالت فرهنگیان مانند خانواده ها و اولیا سنگین و دشوار است.

تقویت برنامه های پرورشی و تربیتی

وی افزود: دشمن فعال و بیدار است که انتظار داریم همانگونه که برای تعلیم دانش آموزان هزینه می شود برای تقویت برنامه های پرورشی و تربیتی برنامه ریزی و پیش بینی اعتبار شود.

امام جمعه بردخون خاطرنشان کرد: فرهنگیان در خط مقدم ولایت و عاشق نظام باشند تا دانش آموزانی متخصص و متعهد و خودساخته تربیت کنند و بدانند به هر جایگاهی که می رسند مرهون انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان هستند.

سپس نمازگزاران در اعتراض به مواضع و سخنان سخیف رییس جمهور آمریکا تا چهار راه امام خمینی راهپیمایی کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار