جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جایگاه سربازان در نیروهای مسلح گفت: سربازان بخش عمده‌ای از نیروی انسانی نیروهای مسلح را تامین می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 24 September 2017
سردار موسی کمالی بعدازظهر امروز در تجلیل از سربازان نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم جایگاه سربازی در نیروهای مسلح را مهم دانست و با اشاره به رشادت‌های سربازان در هشت دفاع مقدس اظهار داشت: سربازان در  هشت سال دفاع مقدس دوشادوش دیگر رزمندگان فداکاری کردند و حماسه‌ها آفریدند.


وی با بیان اینکه خدمت سربازی جایگاه مقدسی دارد افزود: خدمت سربازی یکی از بهترین دوران‌های زندگی است و لباس سربازی مقدس و این خدمت ارزشمند است.

جانشین منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح، حماسه‌آفرینی سربازان همدوش دیگر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از سربازان زمان جنگ به صورت داوطلبانه در خطوط مقدم حاضر و آماده جانفشانی برای حفظ اسلام و میهن خود بودند و فیض عظیم شهادات نائل آمدند.


سردار کمالی با اشاره به جایگاه سربازان در نیروهای مسلح گفت: سربازان بخش عمده‌ای از نیروی انسانی نیروهای مسلح را تامین می‌کنند.


وی با اشاره به نام‌گذاری روز سرباز در هفته دفاع مقدس بیان کرد: در ارائه پیشنهاد به مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری روزی بنام روز سرباز، معظم‌له تمام روزها  را روز سرباز  دانستند و بر این اساس دومین روز از هفته دفاع مقدس برای پاسداشت و قدردانی از ایثارهای سربازان، به نام روز سرباز نام‌گذاری شد.


در این مراسم از سربازان نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار