مدیرکل تبلیغات استان بوشهر گفت: در ماه محرم برنامه‌های مهمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی در بوشهر تدوین شده که در این راستا یک‌هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.
کد خبر: ۴۹۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 September 2017
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با گرامیداشت آغاز ماه محرم‌الحرام به اولویت‌های این ماه پرداخت و اظهار داشت: معارف امام حسین(ع)، تبیین آسیب‌های اجتماعی، تبلیغ معارف حسینی و امر به معروف و نهی از منکر از رویکردهای مهم در راستای شبکه  تبلیغ در ماه محرم است.

وی، یکی از رسالت‌های مهم شبکه تبلیغ در ماه محرم را تبیین فلسفه قیام عاشورا دانست و افزود: الگوسازی و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه یکی از رسالت‌های مهم مبلغان است.

مدیرکل تبلیغات استان بوشهر از اعزام یک‌‌هزار روحانی به نقاط مختلف استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: در ماه محرم برنامه‌های مهمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی در بوشهر تدوین شده که در این راستا یک‌هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان بوشهر اعزام شدند.

سروستانی با اشاره به اینکه 300 تن از مبلغان یاد شده اعزامی هستند گفت: از یک‌هزار نفر مبلغ و مبلغه اعزامی به نقاط مختلف استان بوشهر 700 مبلغ در استان بوشهر و مابقی از حوزه‌های علمیه دیگر نقاط کشور اعزام شده است.

وی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی را یکی از رسالت‌های مهم مبلغان در ایام ماه محرم دانست و تصریح کرد: توجه به تبیین آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از آنها مانند طلاق، اعتیاد، فسادهای اخلاقی و حاشیه‌نشینی حائز اهمیت است که مورد توجه مبلغان قرار دارد.

وی با تاکید بر تبیین ماه محرم به ویژه برای نسل جوان و نوجوان بیان کرد: تبیین نهضت عاشورای حسینی از برنامه‌های مهم مبلغان است که در این ایام، فرهنگ ولایت‌مداری و ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه مبلغان قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر پرداختن به اهداف قیام عاشورا، ولایت‌پذیری ، بررسی آسیب‌های اجتماعی و تبیین نقش خانواده در اسلام را از اولویت‌های تبلیغی دانست.

سروستانی ترویح فرهنگ انقلابی بودن و انقلاب ماندن را یکی دیگر از برنامه‌های مبلغان دانست و افزود: تبیین انقلابی ماندن جامعه یکی از رسالت‌های مهم روحانیون  در شبکه تبلیغ است چراکه آنچه سبب بقای انقلاب و هراس و ناامیدی دشمنان می‌شود انقلابی ماندن، انقلابی بودن و انقلابی‌گری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار