رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: نماز جماعت اولویت نخست ما در آموزش و پرورش دشتستان است.
کد خبر: ۴۹۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 24 September 2017
حسن لواسانی فرد بعد از ظهر شنبه در جمع فرهنگیان برازجان اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز شما نیز چون ما بوی ماه مهر را با این ازدحام و شلوغی که در خیابان های شهر برازجان بود احساس کردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: آغاز سال تحصیلی را به همه دانش آموزان، معلمان فرهیخته و فرهنگیان پیشکسوت تبریک می گویم.

لواسانی فرد بیان داشت: امیدوارم که امسال سال تحصیلی خوبی برای شما دانش آموزان باشد  و سالی خوب را برای تعلیم و تربیت شهرستان دشتستان از خداوند بزرگ آرزو می کنم.

وی خاطرنشان ساخت: اولویت نخست امسال ما در آموزش و پرورش دشتستان در کنار کیفیت بخشی به مسئله آموزش و پرورش بحث نماز جماعت است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در پایان گفت: در هفته دوم مهرماه همایش شهرستانی نماز را برگزار می کنیم که در این زمینه فراخوان داده ایم و بسیاری از مقاله های رسیده همکاران و دانش آموزان را جمع بندی کرده و اطلاع رسانی می کنیم.

اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: اگر بناست در آینده در این کشور عدالتی گسترده شود از این مهر شروع می‌شود و بنابراین زمان مهرماه، مکان مدارس و هدف تعیین آینده جامعه است و اگر این سه را کنار هم بگذاریم اهمیت کار مشخص می شود.

وی بیان داشت: در این مهر و با دستان شماست که آینده کشور مشخص می شود و اگر جوامع به  مهرشان اهمیت دهند با دستان خودشان آینده جامعه را می سازند و بی مهری به مهر، بی مهری به آینده است.

مولایی تاکید کرد: از همه مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان می خواهم که با یک نگاه مجدد به هدف آینده را قشنگ تر ترسیم کنند.

وی متذکر شد: پیشتازی در علم و کسب علم هدف است ولی باید به هدف بزرگتر که همانا انسان سازی است توجه کنیم.

مولایی عنوان کرد: ما بیش از آنکه به ریاضی و ... احتیاج داریم به تربیت نسل آینده و شهروند آینده احتیاج داریم.

وی خاطرنشان ساخت: پس نیاز است که بکوشیم با فراگیری علوم اسلامی ایرانی در تربیت نسلی که رفاه و خوشبختی را به جامعه ما هدیه می کنند، بپردازیم و اگر قرار است که جامعه ما، جامعه ای پیشرفته شود سرآغاز آن همین مهر و مدارس است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: باید تمامی مسئولان در تمامی رده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند و این کار را کار مهمی تلقی کنند که البته مهمترین کارهاست.

در این آئین فرماندار و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اهدا لوح تقدیر تجلیل کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار