فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:خداوند همه حلقه‌ها به هم پیوند داد تا بار دیگر آمریکایی‌های در تجاوز به آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط رزمندگان بوشهری در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تحقیر و ابهت آنها شکسته شود.
کد خبر: ۴۹۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 25 September 2017
سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست بررسی تخصصی اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر با موضوع تبیین چگونگی دستگیری متجاوزان آمریکایی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم، فنداسیون موفقیت رزمندگان اسلام را سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) دانست و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان است که این موفقیت‌ها با تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی محقق شده است.

وی با بیان اینکه عاشورای حسینی دین اسلام را زنده و احیاء کرد  افزود: فرهنگ عاشورایی بیش از 1400 سال است نسل به نسل منتقل می‌شود که در این راستا انقلاب اسلامی با پیروی از عاشورای حسینی در بهمن سال 1357 به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام خاطر نشان کرد: تجلی ویژگی‌ عاشورا و تاسوعای حسینی در کربلای ایران رقم خورد که سبب پیروزی انقلاب، تثبیت آن و موفقیت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس شد.

سردار رزمجو، انقلاب اسلامی را لنگرگاه امنیت جهان دانست و خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ایران متصل به جبهه مقاومت و جبهه مقاومت متصل به انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی با اقتدار ایستاده  و این اتصال که مبتنی بر ارزش‌های الهی است امریکا را در ابعاد مختلف در مقیاس جهانی بی خاصیت و کم‌رنگ کرده است.

وی، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به جبهه ابرقدرت تبدیل شده است افزود: انقلاب اسلامی به جبهه ابرقدرت در مناطق مختلف جهان به ویژه در منطقه مهم و استراتژیک خاورمیانه تبدیل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی قصد دارد دست ایران را  از خاورمیانه کوتاه کند و تسلط یابد افزود: حضور بیگانگان در خلیج فارس نه تنها سبب ناامنی شده بلکه سبب بروز بحران شده است.

سردار رزمجو با بیان اینکه ایران اسلامی به دژ شکست ناپذیر تبدیل شده است افزود: ایران اسلامی با داشتن توانمندی بالا و وجود نیروهای با ایمان و پرقدرت به همراه تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی به دژ شکست ناپذیر تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در ابتدایی جنگ تحمیلی از سلاح‌های نظامی معمولی بی بهره بود  گفت: امروز یکی از تیرهایی که قلب آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها را به درد آورده سامانه موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه این سامانه  با بردها و ارتفاعات مختلف در دریا و خشکی طراحی و ساخته شده است خاطر نشان کرد: سامانه موشکی ایران که بر توان بازدارندگی ایران اسلامی افزوده دشمنان ایران اسلامی در جهان را به ستوه درآورده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه استکبار جهانی در پی جایگزین کردن تفکرات خود در منطقه است افزود: استکبار جهانی دنبال مهار نفوذ ایران در منطقه و جایگزین کردن تفکرات خود است.

رزمجو با بیان اینکه در اوج قدرت نمایی آمریکا در مقیاس جهانی، ابهت و شخصیت آن توسط جمهوری اسلامی ایران شکسته شد تصریح کرد: در اوج تهدیدات سخت، اوج جلسات برجام و قدرت نمایی آمریکایی‌ها خداوند همه حلقه‌ها را به هم پیوند داد تا بار دیگر آمریکایی‌های در تجاوز به آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران توسط رزمندگان بوشهری در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تحقیر و ابهت آنها شکسته شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با یادآوری دستگیری نظامیان و سربازان متجاوز آمریکایی در اطراف جزیره فارسی توسط رزمندگان استان بوشهر بیان کرد: دو فروند شناور نظامی آمریکایی در شرایطی که ایران تحت فشار دیپلماسی خارجی بود به آب‌های سرزمینی ایران تجاوز کردند، غافل از اینکه شیرمردان روز و زاهدان شب در جزیره فارسی مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه این دو شناور با سرعت بسیار بالا و تجهیزات بسیار قوی و مدرن بودندخاطر نشان کرد: وقتی  متجاوزان آمریکایی در محاصره  رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه قرار گرفتند مبهوت شدند، آمریکایی‌ها بلافاصله اعلام کردند که دو شناور در اطراف جزیره فارسی مفقود شده است.

رزمجو با اشاره به دستگیری 10 آمریکایی متجاوز در آبهای سرزمینی ایران اسلامی بیان کرد:وقتی تفنگداران آمریکایی شامل 9 مرد و یک خانم از دو فروند شناور آمریکایی متجاوز به جزیره فارسی منتقل شدند، با  تکریم و رأفت اسلامی با آنان برخورد شد ودر بازجویی‌ها هم اعلام شد که بدون تهدید بازجویی و بازرسی انجام شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه آمریکایی‌ها ابتدا با زور و سپس  با التماس خواستار آزادی تفنگداران آمریکایی متجاوز شدند افزود: در این جریان انواع و اقسام هواپیماهای جنگنده و شناسایی و جنگ الکترونیک وارد عمل شدند و شناورهای ائتلاف در خلیج فارس را وارد همین منطقه کردند.

وی با بیان اینکه همه مراحل یک جنگ تمام عیار بدون شلیک تیری ایجاد شد خاطر نشان کرد: پس از استقرار سامانه موشکی و رادار منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  در موقعیت یاد شده، به نوعی به دشمن اخطار داده شد و دشمن با هراس به محل استقرار قبلی خود بازگشت و از طریق دیپلماسی پیگیری‌های خود  را ادامه داد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خداوند متعال همه این حلقه‌ها را به هم پیوند داد تا آمریکایی‌ها در خلیج فارس تحقیر شوند تصریح کرد: در بازجویی از تفنگداران متجاوز آمریکایی اطلاعات ذی‌قیمتی که باید میلیاردها دلار خرج می‌شد تا به دست آورده شود بدست آمد که اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار