رئیس پلیس عسلویه گفت: با توقیف یکدستگاه کامیون در محور بندرعباس به عسلویه، بیش از ۶۴میلیون نخ سیگار به مارک مدرن سفید رنگ به ارزش ۳.۳ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۴۹۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 25 September 2017
سرهنگ سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه برخورد  قاطع با قاچاقچیان را از اولویت‌های پلیس دانست و اظهار داشت: تیم‌‌های پلیسی به صورت تخصصی برای برخورد با قاچاقچیان تشکیل شده که فعالیت آنان شبانه‌روزی است.

وی، همکاری و مشارکت مردم در عرصه مبارزه با قاچاق را مورد اشاره قرار داد و  با قدردانی از همکاری مردم گفت: مشارکت مردم به عنوان پایه‌های مهم  مبارزه با قاچاق سبب موفقیت پلیس است که از همکاری و تعامل مردم در این عرصه قدردانی می‌شود.

فرمانده انتظامی عسلویه از کشف قاچاق سیگار خارجی در عسلویه خبرداد و خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جنوب استان بوشهر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از بندرعباس وارد عسلویه شده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه این کامیون  توسط ماموران ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی(ره) عسلویه متوقف شد گفت: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد 64.5 میلیون نخ سیگار به مارک مدرن سفید رنگ که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت عقب کانتینرکامیون جاسازی شده بودن کشف کردند.

وی، ارزش کالای کشف شده را 3.3 میلیارد ریال دانست و گفت: در همین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خودرو و کالای کشف شده به دایره قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی عسلویه منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار