فرماندار عسلویه گفت:نظام‌مند بودن اقدامات و تلاش‌ها برای تهیه سند جامع سلامت عسلویه ضروری است و این سند نقشه راهی است که باید جهت‌گیری‌ها به سوی آن باشد.
کد خبر: ۴۹۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 25 September 2017
عبدالله نادری ظهر امروز در کارگاه انتقال تجارب، خانه مشارکت مردمی که برای نخستین بار در استان بوشهر در شهرستان عسلویه برگزار شد با گرامیداشت ایام ماه محرم، این ماه را نماد مبارزه با ظلم و ستم دانست و اظهار داشت: محرم و عاشورا نماد مظلومیت و حق طلبی است و امام حسین (ع)متعلق به تمام بشریت است و باید فرهنگ عاشورا را به عنوان نماد مبارزه با ظلم و بیداد زنده نگه داشته شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت دولت برنامه مدونی دارد افزود: برای ارتقاء زیرساخت‌های حوزه سلامت کارهای خوبی انجام گرفته و برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید مردم وارد عرصه شوند تا شاهد شکل‌گیری و ترویج فرهنگ سلامت در همه اقشار جامعه باشیم.

رئیس شورای سلامت شهرستان عسلویه دولت را بستر ساز فعالیت‌های مردمی دانست و تاکید کرد:سلامت حق طبیعی مردم است و همه باید تلاش کنند تا جامعه‌ای سالم و بالنده داشته باشیم و یکی از مهم‌ترین وظیفه شورای سلامت آموزش به مردم است و باید پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد.

نادری، شناسایی و پیش بینی اولویت‌های پیشرو در حوزه سلامت را نخستین اقدام شبکه بهداشت شهرستان عنوان کرد و گفت:برای نظام‌مند بودن اقدامات و تلاش‌ها تهیه سند جامع سلامت شهرستان عسلویه ضروری است و این سند نقشه راهی است که باید جهت گیری‌ها به سوی آن باشد واز همه فعالیت‌های پژوهشی در این زمینه حمایت می‌‌شود.

فرماندار عسلویه  مدارس و دانش آموزان را یکی ظرفیت‌های موجود برای نهادینه سازی فرهنگ سلامت  در جامعه دانست و از همه متولیان امر خواستار مشارکت با آنها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار