نماینده مردم دشتی وتنگستان با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان‌های دشتی و تنگستان توسعه و ارتقاء یافتند، گفت: در حال حاضر به دنبال افزایش پزشکان متخصص هستیم.
کد خبر: ۴۹۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 25 September 2017
سید کمال الدین شهریاری اظهار داشت: یکی از مشکلات که در زمان انتخابات وجود داشت و مردم به صورت مکرر مراجعه می‌کردند نبود امکانات بهداشتی و درمانی در دشتی وتنگستان بوده است.

وی افزود: بعد از انتخاب بنده به عنوان خدمتگذار مردم با تعاملی که با دولت داشتم تلاش‌ها و پیگیری‌های متعددی درخصوص بهبود درمان مردم و استاندارد سازی بیمارستان‌های حوزه انتخابیه صورت گرفت.

شهریاری بیان کرد: جلسات مختلف با وزیر بهداشت و درمان صورت گرفت و در یک‌سال گذشته دو بار وزیر از بیمارستان زینبیه بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین مدت نشست‌های متعددی با وزرای بهداشت و درمان، تعاون کار و رفاه اجتماعی و نفت صورت گرفت که پس از تلاش های فراوان تفاهم نامه سه جانبه ای به امضاء رسید و تنها بیمارستان خورموج به عنوان بیمارستان معین نفت معرفی شد.

شهریاری با بیان اینکه به‌دنبال اجرای کردن این تفاهم‌نامه هستیم، گفت: اورژانش بیمارستان زینبیه نیز توسعه پیدا کرد و در حال حاضر نیز پیگیری افزایش پزشکان متخصص هستیم.

وی از تجهیز بخش آی‌سی‌یو و نصب سی‌تی‌اسکن در بیمارستان زینبیه خورموج خبر داد و یادآور شد: اعتبار برای پانسیون پزشکان نیز گرفته شده است.

شهریاری اظهار داشت: بیمارستان اهرم نیز توسعه پیدا کرده است و در سال گذشته نه میلیارد ریال برای فاز دوم این بیمارستان اختصاص داده شد و امسال نیز شش میلیارد ریال تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان نیز تجهیز می شود، افزود: دو پزشک متخصص به بیمارستان اهرم اضافه شده که انتظار داریم تا پایان سال ۹۷ به بیمارستان استاندارد تبدیل شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به‌زودی نیز سه تخت ان‌آی‌سی‌یو ویژه نوزادان نارس در بیمارستان زینبیه خورموج نصب که هزینه هر تخت با تجهیزات آن قریب به نه میلیارد ریال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار