فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه گفت: محموله بزرگ سیگار قاچاق در عسلویه کشف شد.
کد خبر: ۴۹۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 25 September 2017
سرهنگ سهام صالحی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا تلاش‌های بسیار خوبی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی از افزایش میزان کشفیات قاچاق در سطح این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از اهداف و برنامه‌های اقتصادی مقاومتی، مقابله با قاچاق و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور است.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل سیگار خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط ماموران ایست بازرسی  شهید مصطفی خمینی خبر داد.

صالحی بیان کرد: ماموران ایست بازرسی شهید مصطفی خمینی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل محور اصلی به یک دستگاه کامیون کشنده که از بندرعباس وارد استان بوشهر شده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد ۶۴ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار به مارک مدرن سفید رنگ که به طرز ماهرانه در قسمت عقب کانتینر  کامیون جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ صالحی بیان داشت: ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است که در همین رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه خودرو و کالای کشف شده به دایره قاچاق کالا و ارز  پلیس آگاهی منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار