مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح؛
در روز های پایانی ماه محرم 3 شهید گمنام در پارک دانشجو شهرستان دامغان تشییع می شوند.
کد خبر: ۴۹۹۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی رضایی مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استقبال از شهدای گمنام، وداع، برگزاری باشکوه تشییع در پارک دانشجو و برگزاری آیین یادبود سه شهید گمنام در روزهای پایانی ماه محرم برنامه ریزی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی افزود:تشییع شهدای گمنامدر سطح مراکز استان ها و شهرستان ها پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ستادکل نیروهای مسلح و بر اساس مصوبه شورای امنیت ملی انجام می گیرد که باید در فاصله نزدیک و با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و خدماتی مراسم تشییع و تدفین انجام شود.

مسئول امور شهدای کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، اظهارداشت:تشییع شهدای گمنامباید با شکوه و در خور و شان ایشان باشد و انجام این امر نیاز به هماهنگی کامل بین مسئولان شهرستانی میزبان شهدا و کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح و نماینده این کمیته در مرکز استان است.

رضایی تصریح کرد: آیینتشییع شهدای گمنامباید به عنوان تکیه گاه و سرمایه گذاری معنوی و زیارتگاه در یک بوستان که محل رجوع مردم است قرار گیرد تا از این طریق یک پیوست فرهنگی پیدا کند.

برچسب ها: شهدای گمنام ، دامغان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار