دبیر ستاد اربعین حسینی استان سمنان؛
استان سمنان در مرز مهران و در کربلا و نجف موکب‌های پذیرایی برپا می‌کند.
کد خبر: ۴۹۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 25 September 2017

به گزارش تابناك سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین حسینی استان سمنان گفت: استان سمنان در مرز مهران و در کربلا و نجف موکب‌های پذیرایی برپا می‌کند.


وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان سمنان برای ارائه خدمات رفاهی به زائران اربعین حسینی افزود: استان سمنان برای پذیرایی از 25 هزار زائر اربعین حسینی در موکب‌ها و مرز مهران تمهیدات لازم را فراهم می‌کند.


دبیر ستاد اربعین حسینی استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولان نظام موظف هستند زیرساخت‌های امنیتی، رفاهی و بهداشتی را برای زائران اربعین حسینی در سمنان ایجاد کنند اظهارداشت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خادمان اربعین یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که دولت در این راستا انجام داده است.


اسلامی راد هدف از اعزام خادمان اربعین را خدمت‌رسانی بهتر و برگزاری باشکوه‌تر این مراسم بزرگ دانست و گفت: با بررسی نواقص و نقاط ضعفی که در سال‌های گذشته برای برگزاری این مراسم وجود داشت می‌توان نسبت به بهبود شرایط و رفع نواقص در سال‌های آینده گامی اساسی برداشت.


دبیر ستاد اربعین حسینی استان سمنان با بیان اینکه زائران اربعین حسینی در سمنان می‌توانند تنها از مرز مهران خارج شوند افزود: پیش‌بینی افزایش تعداد زائران ثبت نامی در این استان نسبت به سال‌های گذشته راداریم و بر روی این مهم هدف‌گذاری کردیم.


وی با تأکید بر اینکه برگزاری هرچه باشکوه این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: موکب‌های استان سمنان در کربلا، نجف، مرز مهران و برخی مسیرهای پرتردد زائران خدمت‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار