رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز حداقل و حداکثر دمای استان 13 درجه و 35 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دما در قم 13 درجه و 33 درجه خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 25 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان قم 13 درجه و 35 درجه است، اما فردا کمترین و بیشترین دما در استان 13 درجه و 33 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: آب و هوای استان فردا از بعد از ظهر همراه با افزایش موقت ابر گاهی همراه با وزش ملایم باد خواهد بود، فردا جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت است.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز چهارشنبه آب و هوای استان کمی تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود، در آن روز کمترین و بیشترین دمای قم 15 درجه و 34 درجه است.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم شمال غربی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقطه استان به ترتیب منطقه جمکران با 36 درجه و شهر قم با 13 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 36 کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی در منطقه جمکران بودیم.

قاضی در پایان با اشاره به وضعیت دمای شهر قم در 24 ساعت گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در این شهر به ترتیب 13 و 36 درجه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار