استاندار بوشهر گفت: ۲ ماه پیش بود که از دولت درخواست جابه‌جایی کردم اما برای هیچ پست و استانی پیشنهادی شخصا ارائه نداده و با کسی هم رایزنی نکردم.
کد خبر: ۴۹۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 26 September 2017
مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با معاونان، مدیران و کارکنان استانداری بوشهر  با بیان اینکه خاطرات شیرین در 4 سال خدمتگذاری مردم استان بوشهر بیشتر و غالب است اظهار داشت: 4 سال در کنار هم بودن و کار برای مردم و داشتن هدف‌های مشخص، تلف کردن عمر نیست.

وی با اشاره به شباهت استان بوشهر با استان گیلان بیان کرد: اکنون بعد از 4 سال خدمت در استان بوشهر، قرار است به هموطنان دیگری در شمال کشور خدمت کنم، استان بوشهر و گیلان شباهت‌های زیادی به هم دارند، ساحل، مرز دریایی، دروازه تمدن، وجود مبارزان دلیری همچون رئیسعلی دلواری و میرزا کوچک خان بخشی از شباهت‌های بوشهر و گیلان است.

استاندار بوشهر با اشاره به پذیرفتن  پست استانداری گیلان خاطر نشان کرد: 2 ماه پیش بود که از دولت درخواست جابه‌جایی کردم اما برای هیچ پست و استانی پیشنهادی شخصا ارائه نداده و با کسی هم رایزنی نکردم هرچند پیشنهاداتی به بنده شد و نهایتا از بین گزینه‌های پیشنهادی، استانداری گیلان را پذیرفتم.

سالاری با اشاره به اینکه در مدت خدمتگذاری در استان بوشهر با تمام توان فعالیت کردم تصریح کرد: با تمام وجود عرض می‌کنم، در مدت حضور در استان بوشهر آنچه در توان داشتم از نظر فیزیکی، ذهنی، آبرو اعتبار برای توسعه و پیشرفت استان بوشهر به کار گرفتم و هیچ‌وقت هم از داشته‌ها، برای مسائل شخصی استفاده نکردم.

استاندار بوشهر بیان کرد: از روز نخست که به بوشهر آمدم در هیچ موضوع و پروژه‌ای، برای هیچ فردی توصیه خصوصی نداشتم، در مبارزه با فساد تا آخرین روزها هیچ تعارف و مضایقه‌ای نداشتم.

وی افزود: در استان بوشهر لحظات شیرینی شاهد بودیم، لبخند دانش آموزان موفق، رشد 1.5 برابری رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری، توسعه بخش سلامت و .... آرامش بخش و نشاط آور بود.

سالاری با بیان اینکه اکنون با رضایت کامل از همکارانم در استانداری بوشهر خاحافظی می‌کنم، گفت:  هر کم و کسری و نارسایی هم اگر بوده از تمام همکاران انتظار عفو و بخشش دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار