مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: انتخابات شورای دانش آموزی سوم آبان ماه در بیش از ۱۵۰۳ آموزشگاه استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 03 October 2017
ناصر کرمی بعدازظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی بیستمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی  اظهار داشت: در جامعه مردم سالار که همه ارکانش با رای مردم انتخاب می‌شوند نیاز است دانش آموزان نیز درک انتخاب خوب و مناسب را دریابند و به رای خود، آگاهی داشته باشند.

وی با تاکید بر نقش این انتخابات در کاهش آسیب‌های انتخابات در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: اگر دانش آموزان با مفهوم رای و انتخابات آشنا شوند و بدانند که رای شان تاثیرگذار است، دیگر آسیب‌های آتی انتخابات کشوری کمتر می‌شود و آسیب‌های ناشی از نا آگاهی مردم پیش نمی‌آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه شورای دانش آموزی در مدرسه نقش همراهی با مدیر مدرسه را ایفا می‌کند افزود: این شورا در مسائل مدرسه کمک‌یار هستند پس نیاز است به این دانش آموزان بها داشته شود و حتی در نشست‌های رسمی مدرسه نقش آنان پررنگ تر شود.

کرمی، هدف از انتخابات یاد شده را تمرین دمکراسی دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی فقط برگزاری انتخابات نیست بلکه دانش آموزان باید اهداف والاتری داشته باشند چراکه انتخابات شورای دانش آموزی باید تمرین دموکراسی باشد و دانش آموزان را در فعالیت های مدرسه دخالت دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات شورای دانش آموزی سوم آبان ماه در بیش از 1503 آموزشگاه استان بوشهر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: انتخابات امسال در دو نوبت صبح و عصر برگزار که صبح ساعت 8:30 و عصر ساعت 14 در مدارس انجام می‌شود و انتظار می‌رود مدارسی که بستر لازم برای انتخابات الکترونیکی را دارند انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار