فرماندار شهرستان جم با تاکید بر توجه به مسئولیت اجتماعی مسئولان شرکت‌ گاز فجر جم گفت: لازم است این پالایشگاه به تکنولوژی حذف کامل فلر سوزی مجهز شود تا مطالبات مردم پیرامونی محقق شود.
کد خبر: ۵۰۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 04 October 2017
فتح‌الله نوروزی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت آلایندگی شرکت پالایش گاز فجر جم با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی در جوار تاسیسات نفتی و گازی اظهار داشت: بدسوزی فلرهای پالایشگاه گاز فجر جم سبب وقوع آلایندگی در منطقه و رنجش خاطر مردم می‌شود که باید این مهم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به گلایه مردم ساکن پالایشگاه فجر جم از بدسوزی فلرها گفت: در روزهای گذشته مردم روستاهای پیرامون پالایشگاه فجر جم از بوی بد ناشی از بدسوزی فلرهای پالایشگاه فجر جم گلایه داشتند که بررسی‌ها نشان داد که این مهم ناشی از بدسوزی فلرها است.

 نوروزی با تاکید بر صیانت از محیط زیست و حفظ حقوق شهروندی در مناطق گازی و نفتی افزود: در برخی مواقع نگرانی‌هایی در خصوص وضعیت فلرها و پساب‌های صنعتی شرکت پالایش گاز فجر جم وجود داشته و لازم است تلاش شود این شرایط مجددا تکرار نشود.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه بخشی از موضوع فلرسوزی پالایشگاه گاز اجتناب ناپذیر است گفت: هر شرکت پالایشگاهی از این وضعیت رنج می‌برد اما بدسوزی فلرها که به مردمان همجوار آسیب می‌رساند غیر قابل پذیرش است.

وی تاکید کرد: همجواری مردم با شرکت گاز فجر جم، سختی‌های خاص خود را دارد و نباید اجازه داد آلاینده‌ها زندگی مردم را سخت‌تر کنند.

نوروزی، رفع مشکل اخیر فلرهای پالایشگاه‌های گاز فجر جم را نشان از تلاش سریع مسئولان و کارشناسان این پالایشگاه دانست و اظهار امیدواری کرد: پالایشگاه‌های نفت و گاز بتوانند از تکنولوژی حذف کامل فلر سوزی برخوردار شوند تا عوارض صنعت کمتر دامن گیر مردم شود.

فرماندار جم، با تاکید بر توجه به مسئولیت اجتماعی مسئولان شرکت‌ گاز فجر جم گفت: لازم است  این پالایشگاه به تکنولوژی حذف کامل فلر سوزی برخوردار شود تا مطالبات مردم پیرامونی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار