رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال با متلاشی شدن ۳۵ باند، بیش از ۵ تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۳ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 04 October 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در این استان   خبرداد و اظهار داشت: فضای استان بوشهر برای سوداگران مرگ شرائط نامطلوبی است چراکه پلیس با مشارکت همگانی مردم تمام فعالیت آنها به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی برای افزایش آگاهی جامعه از آثار سوءمصرف مواد مخدر در طول سال انجام می‌شود تصریح کرد: با اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم در این عرصه قابل تقدیر است که این مهم یکی از عوامل موفقیت پلیس به شمار می‌رود.

سرهنگ خسروانی از متلاشی شدن باندهای حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی در نیمه نخست امسال 35 باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت  می‌کردند شناسایی و متلاشی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر با اشاره به کشف 5 تن مواد مخدر در نیمه نخست امسال افزود: در نیمه نخست امسال با متلاشی شدن 35 باند، بیش از 5 تن مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 293 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه 80 درصد مواد مخدر کشف شده  از نوع تریاک است، تصریح کرد: برخی از باندهای متلاشی شدن مواد مخدر با  عملیات‌های مشترک استان‌های  دیگر انجام شده که نشان می‌دهد هیچ نقطه‌ای برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست.

سرهنگ خسروانی با اشاره به توقیف 70 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در نیمه نخست امسال افزود:با اشراف اطلاعاتی پلیس استان بوشهر، تمام نقاط این استان برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن است به‌گونه‌ای که تمام فعالیت‌های آنان رصد و در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار