رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم پارس جنوبی گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده جذب نیروهای بومی استان بوشهر در پالایشگاه فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در اولویت است به‌گونه‌ای که از ۲۱۸ نفر نیروی جذب شده ۲۱۹ نفرشان بومی استان بوشهر است.
کد خبر: ۵۰۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 04 October 2017
علی داغباشی ظهر امروز در نشست وضعیت اشتغال در پالایشگاه ششم مجتمع گازی پارس جنوبی با تاکید بر توانمندسازی جوانان جویای کار برای فراهم شدن اشتغال آنان در صنایع پارس جنوبی اظهار داشت: با برنامه‌ر یزی انجام شده جوانان استان بوشهر برای اشتغال در صنایع  مختلف مستقر منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توانمند مهارتی می‌شوند.

وی با تاکید بر زمینه‌سازی اشتغال در صنایع پارس جنوبی و پالایشگاه ششم مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در پی فراخوان صورت گرفته برای جذب نیروهای پیمانکاری پالایشگاه ششم در دو فاز 15 و 16 پارس جنوبی، تاکنون 218 نفر جذب شده‌اند که از این تعداد 192 نفر نیروی بومی استان بوشهر هستند.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم مجتمع پارس جنوبی با بیان اینکه این نیروها در بخش‌های مختلف جذب شده‌اند تصریح کرد: نیروهای یاد شده برای پیمان عملیات صنعتی پالایشگاه در بخش‌های تعمیرات، HSE، بهره‌برداری، آزمایشگاه و ICT به‌کار گرفته شده‌اند.

داغباشی با بیان اینکه این فرآیند از خردادماه امسال آغاز و تا هفته پایانی شهریور ماه ادامه داشته است، افزود: برای جذب این تعداد نیرو از یک‌هزار و 800 نفر کارجوی معرفی شده از طرف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مصاحبه به‌عمل آمده است.

وی بیان کرد: جذب نیروی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، بزرگترین اقدام برای استخدام نیروهای جوان بومی در سطح شرکت‌های منطقه بوده است.

داغباشی با تاکید بر توانمند سازی نیروهای بومی استان بوشهر برای فراهم شدن اشتغال آنان در صنایع پارس جنوبی خاطر‌نشان کرد: امید می‌رود با بکارگیری این نیروها علاوه بر کمک به اشتغال، آموزش و توانمندسازی نیروهای بومی، سبب بهبود بهره‌وری و تداوم تولید پایدار در پالایشگاه نیز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار