مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم گفت: موسسات قرآنی در سراسر کشور تا پایان مهرماه ادغام می‌شوند و پس از آن اتحادیه قرآنی کشوری از بین ۳۱ استان مشخص می‌شود.
کد خبر: ۵۰۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 07 October 2017
مهدی نادی در مجمع عمومی مشترک موسسات قرآنی در بوشهر با تاکید بر نقش مهم  موسسات قرآنی در توسعه فرهنگ دینی اظهار داشت: مانوس شدن با قرآن کریم نه تنها انسان را از بسیاری از گناهان باز می‌دارد بلکه راه سعادت و کمال فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر همسو شدن موسسات و کانون‌های قرآنی در استان‌ها  تصریح کرد: بر اساس تصمیم شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور همه موسسات قرآنی باید در قالب یک اتحادیه فعالیت کنند.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم از ادغام موسسات قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد و خاطر نشان کرد: در ۲۶ استان این ادغام صورت گرفته و استان بوشهر بیست و هفتمین استان است که ادغام موسسات قرآنی  در آن انجام شده است.

نادی از ادغام همه موسسات قرآنی تا پایان مهر ماه امسال خبرداد و تصریح کرد: موسسات قرآنی در سراسر کشور تا پایان مهر ماه ادغام می‌شوند و پس از آن اتحادیه قرآنی کشوری از بین ۳۱ استان مشخص می‌شود.

وی هماهنگی، نظارت و توزیع عادلانه اعتبارات را از مزایای این ادغام عنوان کرد و افزود: با ادغام موسسات قرآنی در تصویب، توزیع، تخصیص و پرداخت اعتبارات قرآنی دولت  نظارت بیشتری  می‌کند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۱ موسسه قرآنی در استان بوشهر فعالیت می‌کند اظهار داشت: ۴۱ موسسه قرآنی در زمینه حفظ، قرائت، تفسیر، تدبر در قرآن، آموزش تجوید، پرورش قاری و حافظ قرآن برای همه سنین به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند.

عبدالرضا عالی‌پور با تاکید بر نقش ادغام موسسات قرآنی افزود:  با  ادغام موسسات قرآنی در استان بوشهر، ۷۳ موسسه قرآنی قرار است در قالب یک اتحادیه فعالیت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار