فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اجرای کارهای سخت با امکانات کم نیازمند مدیریت انقلابی است.
کد خبر: ۵۰۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 07 October 2017
محمدتقی صفری جمعه شب در همایش امام خامنه‌ای، مدیر انقلابی و سپاه در تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: از عناصر، ملاک‌ها و معیارهای اصلی آمادگی رزم جهادی فرماندهی و مدیریت است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما نباید منتظر این باشیم که تمام امکانات و شرایط برای رزم آماده باشد، تاکید کرد: اگر فرماندهان و مدیران ما انقلابی باشند خیلی از مشکلات و کارها با کمترین امکانات حل شدنی است.

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه امام راحل در بحران‌های مختلف ناخدا و مدیری مدبر برای انقلاب بودند، گفت: مدیریت توانمند و بی‌نظیر امام خامنه‌ای بر انقلاب اسلامی توانسته حوادث و شرایط بحرانی منطقه و جهان را به خوبی کنترل شود.

وی با تاکید بر اینکه جهان در حیرت مدیریت امام خامنه‌ای بر شرایط منطقه‌ای و جهانی است، افزود: فرمانده و مدیری که قوی و توانمند باشد آن مجموعه نیز قوی، پایدار، هوشمند، پرصلابت، زیرک و انقلابی خواهد بود.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر بر اصلاح افراد در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اگر انقلابی کار کنیم کارهای نشدنی به دست ما شدنی است.

صفری با بیان اینکه اگر بخواهیم فرمانده موفقی باشیم باید بر دل‌ها فرماندهی کنیم، ادامه داد: فرماندهی که در مدیریت خود علم، ایمان و تقوا به همراه هم نداشته باشد زود خلاء سلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از رسالت حسینی و علوی بالاترین منصب بوده و اگر به این سمت برویم قوی‌ترین‌ها خواهیم بود، افزود: این رسالت با از دست دادن بهترین افراد به دست آورده‌ایم پس آن را با جان و دل حفظ خواهیم کرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج معجزه و نعمت الهی بوده و برای ما افتخار و سعادت است که خدمتگذار بسیجیان هستیم و اگر نتوانیم از این نعمت الهی به خوبی بهره ببریم در محضر خداوند متعال باید جوابگو باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار