مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به مهارت‌آموزی ۱۴ هزار نفر در استان بوشهر گفت: بیش از یک میلیون و ۸۲۶ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در نیمه نخست امسال ارائه شده است.
کد خبر: ۵۰۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 08 October 2017
عبدالرسول کازرونی صبح امروز درجلسه شورای اداری آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تسهیل در امر اشتغال جوانان و سیاست‌های ابلاغ شده در این زمینه، اظهار داشت: آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازارکار فعلی و آتی در دستور کار است.

وی به نقش مهم مهارت‌افزایی در تحقق اشتغال پایدار پرداخت و  خاطرنشان کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به سبب انعطاف پذیری ناشی از ویژگی‌های بازار کار و اوضاع اقتصادی کشور و نیز به سبب آموزش و ایجاد مهارت‌های لازم در افراد برای توانایی در احراز مشاغل، نقش به سزایی در اشتغال دارد.

کازرونی بیان کرد: این آموزش‌ها هم مهارت‌های خاص مورد نیاز صنعت و هم مهارت‌های عمومی بازار کار را فراهم می‌سازد و همچنین برای شاغلانی که به سبب تغییرات تکنولوژی دچار کاهش کارایی می‌شوند امکان به روز شدن و تکمیل مهارت را فراهم می کند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر با اشاره به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد خانواده‌ها، تاکید کرد: حذف بیکاری در سایه توسعه آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از 25 هزار نفر آموزش‌های مهارتی را در استان بوشهر فرا می‌گیرند تاکید کرد: ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و همچنین افزایش درآمد افراد از مهمترین دستاوردهای توسعه آموزش‌های فنی است.

کازرونی با اشاره به مهارت آموزی 14 هزار نفر در استان بوشهر گفت: بیش از یک میلیون و 826 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در نیمه نخست امسالدر قالب 14 هزار نفر ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار