رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: به کارگیری اساتید مدعو ممتاز و برجسته در امر آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضروری است.
کد خبر: ۵۰۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 08 October 2017
اکبر مولایی عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه معاون آموزشی پردیس علامه طباطبایی پسران دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر اظهار داشت: ما در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تمام تلاش خود را برای پرورش معلمانی فرهیخته، کارآمد و دلسوز با بهره گیری از اساتید برجسته  هیئت علمی این دانشگاه به کار گرفته ایم.

وی گفت: باید برای تعلیم و تربیت نسل فردای این سرزمین از همین امروز به فکر باشیم و در هیمن راستا در دانشگاه فرهنگیان بکوشیم تا معلمان فردای ما مفاهیم آموزشی حوزه تخصصی خود را با دانش روز به دانشجویان منتقل کنند.

مولایی با تاکید بر ضرورت به کارگیری اساتید مدعو ممتاز و برجسته در امر آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان داشت: امیدوارم که بتوانیم در این زمینه اهتمام ویژه داشته و بهترین ها را به کارگیری کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: لازمه پیشرفت هر جامعه ای نیروی انسانی توانمند، مسلط به دانش روز و کارآمد است و این مهم تنها در سایه معلمان شایسته و فرهیخته امکان‌پذیر است.

مولایی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان جایی است که در آن بنیاد نیروی انسانی متخصص و متعهد که همان پرورش معلمان کارآمد است، ساخته می‌شود و این معلمان هستند که در هر جامعه‌ای این نقش تاثیرگذار را بر عهده دارند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که بتوانیم با همکاری همه کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به این هدف غایی دست یابیم و معلمانی نمونه را برای فردای کشورمان پرورش دهیم.

در این آئین از خدمات و تلاش های دکتر محمد شیخیانی معاون سابق آموزشی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تقدیر و دکتر حسن زارع به عنوان معاون آموزشی پژوهشی و فرهنگی جدید این دانشگاه معارفه شد.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار