فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۹۵ درصد جرایم فضای مجازی استان بوشهر کشف شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 08 October 2017
سردار خلیل واعظی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی، نهادهای نظامی و امنیتی تنها بخشی از امنیت را می‌توانند ایجاد کنند و بخش عمده امنیت نیازمند مشارکت مردم است.

وی از افزایش نظارت بر عملکرد پلیس و استفاده از مشارکت مردم در انجام فعالیت‌های نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: بکارگیری پلیس افتخاری را در دستور کار داریم و هم‌اکنون در استان بوشهر مشغول به فعالیت هستند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: معتمدان محلی نیز نقش مهمی در ایجاد و توسعه امنیت دارند و در نشست‌هایی که با این افراد داریم، تلاش می‌کنیم تا شاهد توسعه روزافززون امنیت در سطح جامعه باشیم.

وی به اهمیت موضوع فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: افرادی در این فضا دنبال سوء استفاده هستند و پلیس تلاش لازم را در  زمینه اطلاع‌رسانی دارد و مردم هم آگاه‌تر شده‌اند.

سردار واعظی با بیان اینکه آمار نگران‌کننده از پرونده‌ها در پلیس فتا نداریم، افزود: بیش از ۹۵ پرونده‌های تشکیل‌شده مربوط به جرایم فضای مجازی در استان بوشهر کشف شده است.

وی به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: امروز رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد و برنامه‌های مختلف و متنوعی نیز در این هفته داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار