کتاب « گلچین » نوشته سیما شیرکانی و عبدالهادی مهربخش در شهرستان دشتی منتشر شد.
کد خبر: ۵۰۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 08 October 2017
سیما شیرکانی با اشاره به انتشار سومین کتاب خود با همراهی همسرش اظهار داشت: کتاب گلچین برگرفته از کلام خداوند، حکمت‌ها و سخنان پیشوایان دینی و بزرگان و اندیشمندان ایران و جهان در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: هر کدام از این سخنان حکیمانه و الهام بخش می‌تواند جانی دوباره در زندگی جویندگان حقیقت بخشد و در صورت عزم و اراده زندگی فردی و اجتماعی آنان را دچار تغییر سازد.

شیرکانی ادامه داد: با توجه به اینکه مؤلفان بهترین سال‌های عمرشان را در راه تعلیم و تربیت فرزندان کشورمان سپری کرده‌اند خلأ چنین مجموعه‌ای را در راستای حرفه تخصصی همکارانمان احساس کردیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل بر آن شدیم تا با جمع آوری چنین مجموعه‌ای از جملات بزرگان در زمینه‌های مختلف، خدمتی انجام داده باشیم.

عبدالهادی مهربخش نیز گفت: برای تهیه مجموعه حاضر که طی چند سال جمع آوری شد از منابع متنوعی همچون کتاب ها، مجلات، روزنامه‌ها، پوسترها، دیوار نوشته‌ها، پیام‌های تلفنی دوستان و همکاران به ویژه در فضای مجازی استفاده شده است.

وی ادامه داد: کتاب گلچین شامل بخش‌های از جمله گوهرهایی از چهارده معصوم (ع)، اشعار بزرگان ادب فارسی، پیام‌ها و پندهای بزرگان با رویکرد اخلاقی و تربیتی است.

مهربخش افزود: بخش‌های دیگر این کتاب مطالبی همچون پیام‌های مشاوره‌ای، مهم‌ترین مناسبت‌های هجری شمسی و قمری، ارتباط با خدا، دوستی، مهربانی، محبت و آرامش را در بر می‌گیرد.

شناسه کتاب

عنوان: گلچین

نویسنده: سیما شیرکانی، عبدالهادی مهربخش

موضوع: پیام های کوتاه ، کلمات قصار

ناشر: انتشارات شلاک

تعداد صفحات: ۱۷۲ صفحه

نوبت و سال چاپ: چاپ اول ، ۱۳۹۶

شمارگان: ۱۰۰۰ جلد

قیمت: ۱۴۰۰۰ تومان

شابک: ۳ - ۶۷ - ۵۲۲۷ - ۶۰۰ - ۹۷۸

شماره کتابشناسی ملی: ۱۵۱۲۸۱۲
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار