دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خدمات نوین سلامت سالمندی از اولویت برنامه تحول نظام سلامت است که در این راستا خدمات نوین سلامت به سالمندان بوشهر ارائه می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 09 October 2017
حجت‌الاسلام محمود عبداللهی ظهر امروز در آئین تجلیل از خانواده‌های جانباز سالمند شبکه بهداشت و درمان دشتستان، سالمندان را محل تجمع تجربیات فراوان زندگی توصیف کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه سالمندان قبلاً عضوی از خدمت‌گزاران جامعه بوده‌اند و دینی بر جامعه دارند باید مورد تکریم ویژه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه سالمندان نباید سربار جامعه قلمداد شوند تاکید کرد: برای ملاحظه مسائل روحی سالمندان لازم است در مسائل مهم جامعه با آنان مشورت شود تا احساس نکنند که جامعه آنان را ترک کرده است.

دبیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی بوشهرگفت: خدمات نوین سلامت سالمندی از اولویت برنامه تحول نظام سلامت است که در این راستا خدمات نوین سلامت به سالمندان استان بوشهر ارائه می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز با تاکید بر تکریم سالمندان گفت: حمایت از سالمندان، از اموری است که اسلام به آن توصیه بسیاری کرده است.

ماریا خویش دوست بیان کرد: در اسلام سالخوردگی نشانه تجربه و دانایی است، از این‌رو باید مورد دلجویی، محبت و احترام قرار گیرند و شخصیت‌شان گرامی داشته شود.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در امور ایثارگران نیز گفت: دیدار با خانواده های سالمند جانباز و ایثارگر خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بزرگترین افتخارات  است.

مهدی مرکبی تصریح کرد: این مهم باید در همه نهادها و ادارات نهادینه و تکریم سالمندان بازنشسته از اولویت‌های برنامه‌های آن‌ها شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار