مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها ۱۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر کمک شد.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 09 October 2017
احمد لطفی بعدازظهر امروز در نشست بررسی اجرای مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در استان بوشهر با اشاره به اینکه این جشن در همه مدارس استان برگزار می‌شود اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها در راستای تامین نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت در نقاط مختلف با مشارکت همه جانبه مردم نوع دوست برگزار می‌شود.

وی جشن عاطفه‌ها را از رویکردهای فرهنگی کمیته امداد دانست و گفت: اساس فعالیت‌‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن بسترهای فکری و فرهنگی، آموزش مهارت و مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی در جامعه است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه مرحله نخست جشن مهر عاطفه‌ها در روزهای 23 و 24 شهریور و با استقرار 250 پایگاه ثابت و سیار در استان بوشهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم این جشن با رویکرد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان و تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند در 19 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در همه مدارس سطح استان برگزار می‌شود.

لطفی از توزیع  100 هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این پاکت‌ها با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش استان  بوشهر در همه مدارس توزیع شده است و در روز چهارشنبه 19 مهرماه از دانش آموزان جمع آوری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر به میزان کمک‌های مردمی در مرحله نخست جشن مهر عاطفه‌های این استان اشاره کرد و گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان، در مرحله نخست جشن مهر عاطفه‌ها که در روزهای 23 و 24 شهریورماه  برگزار شد، 14 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند.

وی، با اشاره به اینکه هشت‌هزار و 500 دانش‌آموز در سراسر استان بوشهر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، خاطر نشان کرد: همه کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه و با همکاری مدیران مدرسه به دانش آموزان تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند غیر تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تشکر از شرکت فعال مردم نیکوکار استان در برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها، افزود:میزان مشارکت مردم و خیران در جشن عاطفه‌های سال گذشته یک میلیارد و 891 میلیون تومان به صورت نقدی و کالایی بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار