شهردار خارگ گفت: برای پاسخگوی به نیازها در مواقع بحرانی مخزن ذخیره سازی استراتژیک در خارگ به عنوان یک ضرورت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 09 October 2017
عبدالحمید صفایی ظهر امروز در نشست با مسئولان امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر از اعتماد شورای شهر خارگ در انتخاب وی به عنوان شهردار این جزیره قدردانی کرد و اظهار داشت: اعتماد اعضای شورای شهر خارگ به اینجانب که مسئولیت حوزه شهری این جزیره مقاوم، مهم و حیاتی را به من واگذار کردند برای من افتخار است.

وی با تاکید بر تدوین برنامه عمرانی شهری در خارگ خاطر نشان کرد: در راستای توسعه تعامل و همفکری مردم و مسئولان امید می‌رود حوزه عمرانی و زیرساختی شهری خارگ شاهد شکوفایی عمرانی و فرهنگی جزیره خارگ باشد.

شهردار خارگ، مردم‌محوری و مردم‌دوستی را سرلوحه برنامه شهرداری خارگ دانست و تصریح کرد:در راه توسعه جزیره خارگ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود و در این راستا مشارکت مردم در اولویت قرار دارد.

صفایی با تاکید بر تدوین برنامه ویژه برای تسریع در طرح‌های عمران شهری افزود:  با تشکیل کارگروه با مشارکت مردم خارگ و تدوین یک برنامه مدون مشکلات جزیره خارگ در یک برنامه زمان‌بندی شده برطرف می‌شود.

وی با اشاره به ساخت مخزن ذخیره سازی استراتژیک در خارگ تصریح کرد: برای پاسخگوی به نیازها در مواقع بحرانی مخزن ذخیره سازی استراتژیک در خارگ به عنوان یک ضرورت راه‌اندازی می‌شود.

شهردار خارگ با اعلام آمادگی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان خارگی از راه‌اندازی مخزن ذخیره استراتژیک، مواد غذایی و سردخانه برای پاسخگویی به نیاز این جزیره خبرداد و گفت: دو پروژه انبار آذوقه و سردخانه در اولویت‌کاری شهرداری خارگ است که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

صفایی اظهار امیدواری کرد با به‌کارگیری تجارب گذشته و همکاری مردم بتوان خدمات بهتری به مردم خارگ ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار