رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: نظام ارجاع الکترونیک می‎تواند در کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موثر باشد.
کد خبر: ۵۰۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 09 October 2017
سعید کشمیری ظهر یکشنبه در کمیته استقرار نظام ارجاع در بوشهر اظهار داشت: نظام ارجاع الکترونیک (سیستم هدایت بیمار) می‎تواند هم در کیفیت ارائه خدمات و هم دسترسی به عدالت موثر باشد.

وی در این نشست که با حضور حضور مدیران دانشگاه علوم پزشکی و بیمه سلامت استان بوشهر برگزار شد افزود:‌ اجرای این برنامه باعث بهبود فرایندهای ارایه خدمت به بیماران می‌شود و باعث ثبت دقیق اطلاعات و وجود بایگانی مناسب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: یکپارچه‌سازی اطلاعات سلامت امکان ارائه خدمات بهتر بهداشتی-درمانی و مدیریت بهتر نظام سلامت کشور را فراهم می‌سازد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مهم‌ترین دستاورد این سیستم این است که نیازمندان واقعی به خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی به صورت بهینه از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

عبدالمحمد خواجه‌ئیان اظهار کرد: با تهیه تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز، کلیه‌ی مراکز خدمات جامع سلامت در سطح یک، برای اجرای این برنامه آمادگی دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: در حال حاضر برنامه نظام ارجاع در بعضی از نقاط به صورت تستی در حال انجام است.

وی گفت: نظام ارجاع، یک نظام هدایت بیمار است و به بیمار کمک می‌کند تا در مسیر درست درمان قرار گیرد. این کار نیاز برای پیگیری سوابق کاغذی قبلی پزشکی را از بین می‌برد و در تضمین اطلاعات دقیق و خوانا به بیمار کمک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار