فرماندار شهرستان دیر گفت: بیمارستان دیر نیازمند امکاناتی از قبیل نیروی انسانی متخصص است.
کد خبر: ۵۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 09 October 2017
حمزه اعتماد عصر یکشنبه در آئین معارفه سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر اظهار داشت: اساس دولت تدبیر و امیدخدمت رسانی هر چه بهتر به مردم است.

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای دولت افزایش سطح خدمات سلامت به مردم بوده و در این راستا شاهد تحولات عظیم در این بخش در سراسر کشور هستیم.

اعتماد با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در بحث تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیر، ریاست وقت دانشگاه علوم پزشکی و تیم مدیریتی وی، اقدامات بسیار خوب و پیگیری‌های خیلی زیادی انجام دادند که همین پیگیری‌ها منجر به تکمیل و تجهیز بیمارستان و بهره‌برداری از آن شد.

افزایش اعتبارات سلامت دیر

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جذب اعتبارات ملی یکی از دستگاه‌های پیشرو است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز کمک کرده تا از این محل در حوزه سلامت شهرستان دیر هزینه شود.

وی عنوان کرد: بیمارستان دیر نیازمند امکاناتی از قبیل نیروی انسانی متخصص است و از ظرفیت و پتانسیل حضور دکتر رئیسی در وزارت بهداشت برای تامین نیازها و رفع مشکلات این بیمارستان کمک گرفته شود.

فرماندار دیر با اشاره به موفقیت رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: مهندس مقدس در طول مدت مدیریتی خود همواره تعامل بسیار خوبی با سایر دستگاه‌ها داشته و در توسعه زیر ساخت‌های حوزه سلامت تلاش بسیار خوبی داشتند و سرپرست جدید نیز از توانمندی‌های خوبی برخورادر است و نیروی جوان، بومی و کاربلد است.

ارتقای ساختارهای بهداشتی و درمانی

سرپرست دانشگاه پزشکی بوشهر در این آیین اظهار کرد: ارتقای ساختارهای بهداشتی و درمانی و پیشگیری و گسترش فرهنگ سلامت مهم‌ترین اهداف ما در حوزه سلامت است.

سعید کشمیری گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان استان راه‌اندازی بیمارستان این شهرستان بود که فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و تصمیم داریم نواقص این بیمارستان در بخش نیرو، پزشک متخصص و تاسیسات فنی را برطرف کنیم.

تکمیل و تجهیز بیمارستان

امام جمعه دیر نیز ضمن قدردانی از احداث بیمارستان در این شهرستان گفت: بعد از ۲۸ سال خواسته بحق مردم دیر محقق شد و گام اولیه برای تکمیل و تجهیز بیمارستان برداشته شد و ما امیدواریم گام‌های بعدی نیز برداشته شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: تامین پزشک متخصص بیمارستان تازه تاسیس امام هادی (ع) دیرخواسته بحق مردم است که ان‌شاالله با پیگیری‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی محقق شود.

در این آیین احمد آخوندی به سمت سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر معرفی و از خدمات عادل مقدس قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار