عضو شورای شهر بوشهر گفت: با تعامل و همکاری پلیس راهور استان، طرح ترافیکی بوشهر به‌زودی اجرا می‌شود که در این راستا تسریع در تکمیل تقاطع هم‌سطح بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.
کد خبر: ۵۰۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 10 October 2017
ندا عبدالله‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورا، شهردار و معاونان شهرداری بوشهر با فرمانده انتظامی این استان به مناسبت هفته ناجا با تبریک هفته نیروی انتظامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گرانقدر این نیرو، از هفته نیروی انتظامی به عنوان هفته تعامل بیشتر با مردم و مشارکت عمومی برای حفظ امنیت نام برد.

وی با بیان اینکه بوشهر از امنیت مطلوبی برخوردار است افزود: از تلاش‌های نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان، به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان قدردانی می‌شود.

عضو شورای شهر بوشهر، امنیت و آسایش جامعه را حاصل تلاش و زحمت نیروهای خدوم نیروی انتظامی دانست و گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهداف مشترک شهرداری، شورای شهر و ناجاست که در این راستا تعامل مطلوبی برقرار است.

عبدالله‌زاده با بیان اینکه تاریکی تعدادی از معابر و خیابان‌های شهر بوشهر مشکلاتی را ایجاد کرده است افزود: یک نمونه بارز آن خیابان خوابگاه دانشگاه خلیج‌فارس است که درخواست می‌شود اداره برق به تعهدات خود در زمینه روشنایی معابر شهری عمل کند.

وی با بیان اینکه تقاطع هم‌سطح در میدان آزادی بوشهر با تاخیر اجرا می‌شود، تصریح کرد: در پروژه تقاطع همسطح میدان آزادی بوشهر می‌پذیرم که اجرای کار با تاخیر مواجه شده و از شهروندان  بوشهری عذرخواهی می‌شود.

عضو شورای شهر بوشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح ترافیکی بوشهر گفت: با تعامل و همکاری پلیس راهور استان، طرح ترافیکی بوشهر بزودی اجرا می‌شود که در این راستا تسریع در تکمیل تقاطع هم‌سطح بوشهر باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی، خواستار مشخص‌شدن وضعیت پروژه چرخ و فلک بوشهر شد و افزود: افزایش تعامل مجموعه شورا و شهرداری بوشهر و پلیس ضامن تامین آرامش، امنیت و کنترل ترافیک در شهر است.

عبدالخالق برزگرزاده نیز با بیان اینکه تعداد زیادی از املاک شهروندان بوشهری با کاربری فضای سبز بلاتکلیف باقی مانده خواستار مشخص شدن وضعیت زمین‌های با کاربری فضای سبز که در تملک شهروندان است،  شد.

وی بیان کرد: در این باره درخواست می‌شود شهرداری بوشهر تدبیری به‌جای ارسال این پرونده‌ها به دادگاه با مالکان این زمین‌ها به یک مصالحه برسد. به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از زمین‌های با کاربری فضای سبز برای توسعه فضای سبز بوشهر استفاده بهینه شود.

در این نشست از فرمانده و معاونان نیروی انتظامی استان بوشهر تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار