مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: عوارض آلایندگی و ارزش افزوده یکی از محل‌های اعتباری شهرداری‌های استان بوشهر است که بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۰۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 10 October 2017
مهرداد ستوده با بیان اینکه استان بوشهر دارای 37 شهرداری است اظهار داشت: 32 شهردار استان بوشهر منصوب و در حال معرفی هستند و 5 شهردار دیگر در مرحله استعلام بوده که بعد از پاسخ استعلامات منصوب می‌شوند.

وی، سالم سازی اداری و ایجاد امنیت شهروندان در تحقق حقوق شهروندی را از اولویت برنامه‌های شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده شهرداری‌های استان بوشهر باید برنامه 4 ساله تدوین و اعتبارات لازم عمران شهری را برای مدت 4 سال پیش بینی کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر تامین منابع درآمدی پایدار از سوی شهرداران استان بوشهر گفت: بیش از  70 درصد  اعتبارات عمرانی شهرداری‌‌های استان بوشهر منوط به اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی است که این رویکرد باید تغییر کند.

وی، فعالیت شهرداری را ویترین خدمات دولت خواند و خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان بوشهر برای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف، باید دنبال منابع درآمدی پایدار باشند تا اجرای طرح‌های تدوین شده با مشکل مواجه نشود.

ستوده از افزایش اعتبارات ارزش افزوده و عوارض آلایندگی شهرداری‌های استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد:عوارض آلایندگی و ارزش افزوده یکی از محل‌های اعتباری شهرداری‌های استان بوشهر است که بیش از 10 برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبارات عوارض آلایندگی شهرداری‌های استان بوشهر تصریح کرد: اعتبارات عوارض آلایندگی شهرداری‌های استان بوشهر از 30 میلیارد تومان در سال 1390 این رقم سال گذشته به 250 میلیارد تومان افزایش یافت که نقش مهمی در تسریع طرح‌های عمرانی شهری داشته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: پیش بینی می‌شود اعتبارات عوارض آلایندگی شهرداری‌های استان بوشهر امسال به 300 میلیارد تومان افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار