سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی گفت: مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی چهارشنبه‌شب در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 10 October 2017
اکبر فرید با اشاره به قهرمانی تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی، آخرین مسابقه تیم دریانوردان در لیگ امسال مقابل شهرداری بندرعباس برگزار می‌شود که در این بازی میزبان هستیم.

وی ادامه داد: این مسابقه ساعت ۲۰ چهارشنبه در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار خواهد شد و مراسم اهدای کاپ قهرمانی نیز با حضور مسئولان در خاتمه این مسابقه برگزار می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی اضافه کرد: امسال سال سختی را داشتیم و خوشبختانه با یک عزم و تلاش جمعی موفق شدیم مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را کسب کنیم.

وی بیان کرد: این پنجمین قهرمانی تیم دریانوردان پارس جنوبی در مسابقات ساحلی کشور است که این تیم به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود.

فرید اضافه کرد: تلاش داریم تا مراسم اهدای جام قهرمانی در شان ماه محرم برگزار شود و مراسم مداحی با حضور ایمان میرشکاری از مداحان بنام استان برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از حضور همه مردم استان برای حضور در مسابقه و مراسم، افزود: مدیرعامل منطقه ویژه پارس، دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از جمله مهمانان این مراسم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار