رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر گفت: در عملیات مشترک پلیسی بوشهر و فارس با توقف یک دستگاه خودروسواری ۱۴۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.
کد خبر: ۵۰۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 11 October 2017
سرهنگ عبدالله خسروانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر اظهار داشت: تمام محورها و مناطق استان بوشهر تحت پوشش رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد و شرایط نامطلوبی برای سوداگران مرگ مهیا و امکان فعالیت از آنها سلب شده است.

وی از کشف 147 کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر دو استان بوشهر و فارس در یک عملیات مشترک خبرداد و خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه اعضای باند یاد شده مورد بررسی اطلاعاتی قرار گرفتند، تصریح کرد: ابتدا با شروع تحقیقات و انجام اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی مستمر و بررسی موضوع توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر عوامل باند و نحوه فعالیت اعضای باند مورد بررسی اطلاعاتی قرار گرفت.

سرهنگ خسروانی با اشاره به رصد فعالیت این باند مواد مخدر خاطر نشان کرد: با رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر، پیرامون فعالیت یک باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر، مشخص شد عوامل این باند درصدد حمل یک محموله مواد مخدر از استان هرمزگان، شهرستان پارسیان به استان فارس، شهر شیراز می‌باشند.

وی از متوقف شدن خودرو حامل موادمخدر در فیروزآباد استان فارس خبرداد و افزود: با هماهنگی و همکاری با ماموران استان فارس در عملیاتی مشترک یک دستگاه خودروسواری که از قبل شناسایی شده بود، در 40 کیلومتری شهرستان فیروزآباد فارس متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، بیان کرد: با اشرافیت کامل پلیس، قاچاقچیان رصد و زیر چتر اطلاعاتی اجازه جولان به هیچ یک از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر داده نمی‌شود و فعالیت سوداگران مرگ در تمام نقاط مورد رصد پلیس قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار