مدیر ایمنی سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه از برگزاری کارگاه تخصصی همیاران ایمنی در عسلویه خبر داد و گفت: این کارگاه به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی ایمنی و بهداشتی به بسیجیان برگزار شده است.
کد خبر: ۵۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 11 October 2017
ابوذر عادلی ظهر امروز در آیین برپایی کارگاه تخصصی همیاران ایمنی در سپاه شهرستان عسلویه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون نقش مهم و موثری در موفقیت‌های نظام اسلامی داشته و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور مستحکم سپاه و بسیج در عرصه نبرد بودیم و بعد از دوران جنگ نیز در عرصه سازندگی و عمران و آبدانی نقش سپاه بسیار پررنگ بوده و امروز نیز شاهد حضور ارزشمند این نهاد انقلابی در همه عرصه‌ها هستیم.

مدیر ایمنی سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه با اشاره به اهمیت ایمنی و اچ. اس. ای در دنیای امروز خاطر نشان کرد: در هر کاری باید مسایل ایمنی و بهداشتی را رعایت کرد و در غیر اینصورت به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

عادلی تاکید کرد: در تمام برنامه‌هایی که توسط سپاه شهرستان عسلویه اجرایی و عملیاتی شده و می‌شود، مسایل ایمنی و بهداشتی و سایر مسایل به طور دقیق رعایت می‌شود تا مشکلات ایمنی به وجود نیاید.

مدیر ایمنی سپاه خاتم‌الانبیاء (ص) عسلویه با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی همیاران ایمنی در عسلویه افزود: این دوره‌های تخصصی به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی به بسیجیان عزیز اجرایی شده و امیدواریم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

وی بیان کرد: عسلویه از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان به شمار می‌رود و سپاه شهرستان عسلویه امسال برنامه‌های مهم و ارزشمندی در بخش‌های مختلف برگزار می‌کند.

عادلی تصریح کرد: تقویت پایگاه‌های مقاومت و جذب جوانان و نوجوانان به بسیج و پایگاه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هاست و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار