ائمه جمعه شهرستان‌های استان بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران مایه عزت و اقتدار ملت و ایران اسلامی است اعلام کردند: سپاه پاسداران پیشگام در مبارزه با آمریکا، ظالمان و زورگویان است و هیچ تهدیدی علیه این نهاد مقدس تاثیرگذار نیست.
کد خبر: ۵۰۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 14 October 2017
امام جمعه برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک هفته استاندارد نقش مهم رعایت الزامات استاندارد در تولید و ارائه خدمات بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: در همه امور اعم از ساخت و ساز، تولید مواد غذایی، بهداشتی  و ارائه خدمات باید الزامات استاندارد مورد توجه قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح  با اشاره به روز تربیت بدنی و ورزش افزود: زیرساخت سلامتی در جامعه توجه به فرهنگ ورزش است که این مهم باید مورد توجه همگان به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو قرار بگیرد.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر پیوند اولیاء و مربیان گفت: پیوند اولیا با مربیان محور مهمی در نظام تعلیم و تربیت است که باید همواره تقویت شود.

وی، با بیان اینکه آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای تنها  مرجع قانونی جهانی است که تاکنون به پایبندی ایران به برجام تایید کرده است افزود: مذاکره مجدد در مورد برجام به کلی منتفی است و ایران اسلامی پس از این بدعهدی‌های آمریکا به مذاکره مجدد تن نمی‌دهد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه برجام توافق بین‌المللی است که هیج یک از کشورهای عضو 1+5 نمی‌توانند آنرا محدود کنند خاطرنشان کرد: خروج آمریکا از برجام سبب بی اعتباری و رسوایی آمریکا و انزوایی آنها می‌شود.

مصلح با اشاره به اینکه پذیرش و اجرای تعهدات برجام از سوی ایران تا زمانی است که دیگر اعضا به تعهدات خود پایبند باشند ادامه دارد تصریح کرد: اینکه غرب  به بهانه برجام می‌خواهد موضوع موشکی ایران را محدود کند سخت در اشتباه است.

وی با تاکید بر ادامه توانمندی موشکی و دفاعی ایران تاکید کرد:  توانمندی دفاعی و موشکی ایران تابعی از منافع و امنیت ملی کشور و غیرقابل مذاکره و در راستای حفظ و اقتدار دفاعی و سیاسی کشورمان ادامه می‌یابد.

خطیب نماز جمعه برازجان با تاکید بر این نکته که پاسخ ایران اسلامی به سیاست‌های خصمانه آمریکا  علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوبنده است افزود: همانگونه که مسئولان بلند پایه کشور اعلام کردند پاسخ ایران اسلامی به سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه سپاه جدی، قاطع،کوبنده و پشیمان‌کننده است.

امام جمعه برازجان، سپاه پاسداران را یک نهاد انقلابی و برخواسته از بین مردم  دانست و تاکید کرد: سپاه همواره مایه عزت و اقتدار ملت و ایران اسلامی و پیشگام در مبارزه با آمریکا، ظالمان و زورگویان است و هیچ تهدیدی علیه این نهاد مقدس تاثیرگذار نیست.

مصلح  به هجمه‌های علیه دستگاه قضا و شایعات نادرست علیه قوه مقننه پرداخت و گفت: همه این نوع فعالیت‌ها از طرف دشمنان این نظام به سبب اقدامات اخیر دستگاه قضا برای مقابله با فتنه‌گران و مفسدان اقتصادی است.

سپاه پاسداران مظهر اقتدار و افتخار ایران اسلامی است

امام جمعه دیلم در خطبه‌های نماز جمعه این شهر  با اشاره به ایام شهادت امام سجاد(ع) به نقش مهم این امام همام در انتقال پیام کربلا پرداخت و اظهار داشت: امام چهارم(ع) با تلاش و سعی وافر، پیام کربلا را به جامعه اسلامی رساند و فرهنگ ایثار و شهادت را بدعت گذاشت.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) چهره کریه دشمنان و بنی امیه را برملا کرد افزود: امام سجاد(ع) فرهنگ ولایت‌مداری و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را تبیین و در سخت‌ترین شرایط به رسالت و وظیفه خود توجه و عمل کرد.

خطیب نماز جمعه دیلم، با بیان اینکه انقلابی عمل کردن  در حادثه کربلا توطئه‌های دشمن را آشکار کرد افزود: اگرچه انقلابی عمل کردن و رهبری جامعه اسلامی مشکل است ولی استمرار بخشی، انقلاب و مردم در صحنه نگه داشتن سبب از بین بردن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

امام جمعه دیلم با تاکید بر نقش مهم سپاه در عرصه‌های مختلف جامعه و با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران، نیروهای مسلح، بسیج، نظامی و انتظامی مظهر اقتدار و افتخار ایران اسلامی است.

حسینی بوشهری تاکید کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، ملت ایران را در انسجام و حمایت از سپاه با انگیزه‌تر کرد.

وی با تبریک  به عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار جدید بوشهر، انتخاب شهردار دیلم را هم تبریک گفت و افزود: شورای اسلامی  دیلم با هماهنگی و وحدت فعالیت کنند تا بتوانند به رسالت‌ها و وظایف خود را در تحقق مطالبات مردم عمل کند.

سپاه تنها یک واحد نظامی نیست بلکه این نهاد مقدس در دل مردم است

امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با قدردانی از موضع قاطع رئیس جمهور ایران اسلامی در مقابل سخنان ترامپ اظهار داشت: از مواضع قاطعانه رئیس جمهور ایران اسلامی در حمایت از سپاه قدردانی می‌شود و مواضع رئیس جمهور نیز درسازمان ملل درحضور رئیس جمهوری آمریکا قابل قدردانی و سپاس است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد مردمی، قدرتمند و توانمند است تصریح کرد:سپاه تنها یک واحد نظامی نیست بلکه این نهاد مقدس در دل مردم است.

خطیب نماز جمعه عسلویه با گرامیداشت سالروز شهادت پنجمین شهید محراب شهید آیت الله اشرفی اصفهانی به هفته اولیاء و مربیان  پرداخت و افزود: اگر اولیا دانش‌آموزان در رابطه با پیشرفت فرزندان دلسوز هستند باید ارتباط بین والدین ومعلمان تقویت شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش، نقش مهم ورزش در جامعه و پیشرفت مهم دانست و افزود: با توجه به نقش ورزش در پیشرفت و توسعه جامعه  باید همگان به این مقوله توجه جدی کنند چراکه سلامتی جامعه در گرو ورزش کردن است.

امام جمعه عسلویه به برپایی موکب در مرز شلمچه برای زائران اربعین حسینی پرداخت و با قدردانی از نهادهای مردمی در این عرصه تصریح کرد: در این راستا قرار است موکب اربعین حسینی شهرستان عسلویه دائر شود این موکب متعلق به همه شهرستان است و  نیاز به همکاری همه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار