مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش بوشهر گفت: عقیدتی سیاسی، نیرو، ستون و پل مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۰۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 14 October 2017
حجت‌الاسلام اسماعیل بحرانی‌زاده در پیش از خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش مهم و تاثیرگذاری داشته است اظهار داشت: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش به فرمان امام راحل در 24 مهرماه سال 1358 در زمانی که دشمنان در پی انحلال ارتش بودند تاسیس شد.

وی با بیان اینکه تاسیس نهاد عقیدتی سیاسی ارتش نشان از دور اندیشی ارزشمند امام راحل است خاطرنشان کرد: تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش یکی از تدابیر ارزشمند و دور اندیشی امام راحل بود که برگ زرین ارزشمندی در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش قهرمان است.

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش بوشهر با اشاره به اینکه عقیدتی سیاسی ارتش به رغم مخالفت بنی‌صدر خائن فعالیت و کار مقدس خود را آغاز کرد گفت: نقش روحانیون در ارتش بسیار مهم و تاثیرگذار بود که تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش سبب حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در ارتش و نیروهای مسلح شد.

بحرانی‌زاده با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته است خاطرنشان کرد: تقدیم بیش از 48 هزار شهید و 200 هزار جانباز نشان از نقش مهم و موثر ارتش در 8 سال دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دشمنان دست از توطئه علیه نظام اسلامی ایران بر نمی‌دارند تصریح کرد: روحانیون در عقیدتی سیاسی ارتش در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضمن مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن، ترویج  اخلاق مذهبی و دینی و حاکم شدن روح معنویت را در ارتش میسر کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش بوشهر افزود: از جمله ثمرات ارزشمند تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش  این است که ارتش ما را به ارتش مکتبی و ولایتمدار تبدیل کرد. عقیدتی سیاسی، نیرو، ستون و پل مستحکم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار