امام جمعه دیر گفت: پاسخ ایران در مقابل اقدامات احتمالی و خصمانه آمریکا همچون قرار دادن اسم سپاه در لیست گروه‌های تروریستی جدی، قاطع و پشیمان‌کننده است.
کد خبر: ۵۰۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 14 October 2017
حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه بندر دیر با تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع)اظهار داشت: این امام بزرگوار در کنار عمه اش زینب کبری سلام الله علیها نقش مهمی در تداوم قیام حسینی ایفا کردند و با موضع‌گیری‌ها، تبیین معارف اسلامی از طریق دعا و تربیت شاگردا متعدد کانون تربیتی بزرگی برپا کردند.

وی با اشاره به روز عصای سفید تصریح کرد: نابینان  انسان‌های توانمندی هستند  و باید قدر آنها را بدانیم و نسبت به روز عصای سفید هم بی توجهی نکنیم.

حسینی درباره روز جهانی غذا بیتن داشت: با توجه به شیوع بیماری‌های قلبی و عروقی که ناشی از کم تحرکی، مصرف غذاهای پرچرب و پر نمک است باید استفاده از غذاهای سالم را در زندگی خود مد نظر قرار دهیم.

امام جمعه دیر ادامه داد: با توجه به مسئله گرسنگی و سوء تغذیه در جهان نباید با اسراف و متأسفانه تبذیر کفران نعمت‌های الهی کنیم.

وی درباره اظهارات اخیر آمریکایی‌ها درباره برجام گفت: آمریکایی‌ها آرزوی مذاکره مجدد درباره برجام را به گور خواهند برد.

وی اضافه کرد: پاسخ ایران در مقابل اقدامات احتمالی و خصمانه آمریکا همچون قرار دادن اسم سپاه در لیست گروه‌های تروریستی جدی، قاطع و پشیمان‌کننده است.

امام جمعه دیر با اشاره به انتخاب استاندار جدید بوشهر یادآور شد: امیدواریم وی بتواند گروه‌ها و جناح‌های سیاسی را حول محور ولایت، ارزش‌های اسلامی و رفع مسائل و مشکلات استان جمع کند.

وی تأکید کرد: جناح های سیاسی به جای سفارشات خود به استاندار جدید بگذارند ایشان به مسائل و مشکلات استان رسیدگی کند و با توجه به اشرافیت ایشان بر فرمانداران و مسئولین استان احتیاجی به سفارشات جناح‌های سیاسی ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار