مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: طرح کارورزی متقاضیان بومی استان بوشهر، با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از جوانان جویای کار در صنایع، پالایشگاه‌ها و مجتمع گازی پارس جنوبی اجرا شد.
کد خبر: ۵۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 15 October 2017
محمد رضا بابایی ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح کارورزی در منطقه پارس جنوبی، با تاکید بر نقش مهم مهارت‌آموزی در توسعه اشتغال از اجرایی شدن طرح کارورزی در منطقه پارس جنوبی خبرداد و اظهار داشت: مهارت افزایی ضمن اینکه سبب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود بلکه زمینه کارآفرینی و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم می‌کند.

وی با تاکید بر توجه به مهارت‌افزایی در صنایع تخصصی افزود:  مجتمع گازی پارس جنوبی برنامه‌های ویژه‌ای برای توانمندسازی نیروهای جوان و فارغ التحصیل استان بوشهر دارد که در این راستا طرح کارورزی در فازهای مختلف پارس جنوبی اجرایی کرده است.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه طرح کارورزی متقاضیان بومی با تعامل بسیار خوب و سازنده با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آغاز شده گفت: بر همین اساس، طرح کاروزی متقاضیان بومی استان بوشهر با حضور 200 نفر از جوانان شهرستان‌های همجوار پالایشگاه های مجتمع  آغاز شده است.

بابایی با اشاره به رویکردهای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: این پروژه بسیار مهم همسو با رویکردهای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی که در سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت ابلاغ شده در حال انجام است.

وی، هدف از اجرای این طرح آموزشی را ایجاد فرصت‌های یادگیری و کسب تجربه برای جوانان بومی استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد:  اکنون دانش‌آموختگان شهرستان‌های دیر، کنگان، جم، عسلویه و دیگر نقاط استان بوشهر برای ارتقاء سطح کارآیی و آشنایی با صنایع نفت و گاز  تحت پوشش قرار دارند.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 نفر کارورز در شش دوره تحت آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند تصریح کرد: در این راستا بیش از 40 درصد از این جوانان استان بوشهر از سوی پیمانکاران فعال در پالایشگاه‌های مختلف مجتمع گازی پارس جنوبی طبق نیاز با همکاری اداره امور اشتغال منطقه ویژه مشغول به کار شده‌اند.

بابایی، توجه به موضوع اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر پس از اتمام دوره‌های کارورزی را در اولویت  نخست مجتمع گازی پارس جنوبی دانست و گفت:اشتغال بیش از 40 درصد از جوانان کاروز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی نشان از عزم و اراده راسخ مجتمع گاز پارس جنوبی در این مسیر مهم است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی دقیق، از اول آبان ماه امسال برای حضور 200 نفر از متقاضیان بومی بصورت گروه‌های 50 نفری برنامه ریزی شده است و دوره‌های آموزش عملی آغاز می‌شود.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی، نگرش مدیرعامل مجتمع در تقویت توان علمی و عملی ظرفیت‌های بومی منطقه پارس جنوبی را از نقاط قوت طرح کارورزی دانست و خاطرنشان کرد: امید است با بسط و گسترش دوره‌های آموزشی در سایر شرکت‌ها و موسسات مستقر در پارس جنوبی، بتوانیم روحیه خدمت رسانی به مردم قدرشناس استان بوشهر بویژه شهرستان‌های همجوار  پارس جنوبی را استمرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار