معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در راستای جبران کسری منابع آب آشامیدنی بوشهر، بزرگترین پروژه آب‌شیرین‌کن در ساحل خلیج فارس بوشهر اجرا می‌شود
کد خبر: ۵۰۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸ 16 October 2017
سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن مجتمع‌ آبرسانی بوشهر با اشاره به تدوین طرح‌های آبرسانی در نوار ساحلی استان بوشهر اظهار داشت: سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان دراجرای پروژه‌های تامین آب آشامیدنی استان بوشهر از اولویت‌های مهم است که در این راستا طرح‌های آب‌شیرین‌کن تدوین شده است.

وی با تاکید بر افزایش منابع آب آشامیدنی استان بوشهرافزود: محوری‌ترین اولویت در تامین نیاز آب آشامیدنی  اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن است که عملیات اجرایی آن نقاط مختلف استان اجرایی شده است.

معاون استاندار بوشهر اجرای پروژه‌های آب شیرین‌کن در نقاط ساحلی  استان بوشهر در شرایط خشکسالی وکم آبی را در اولویت برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا پروژه‌های آب شیرین‌‌کن در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر تدوین و اجرایی شده است.

باستی با اشاره به افتتاح 2 طرح آب شیرین‌کن در بوشهر و کنگان تصریح کرد: از این دو پروژه روزانه در مجموع 20 هزار متر مکعب آب تولید و به شبکه آبرسانی منتقل می‌شود و این در حالی است که پروژه‌های آب شیرین‌کن مجتمع‌ آبرسانی نوار ساحلی تنگستان و آب‌شیرین‌کن سیراف به ‌جم ‌اجرایی شد‌ه است.

وی با اشاره به ساخت بزرگترین پروژه آب‌شیرین‌کن در ساحل خلیج فارس بوشهر افزود: برای ساخت این پروژه با مشارکت بخش خصوصی با ظرفیت 35 هزار مترمکعب در شبانه‌روز مکان اجرای آن در منطقه شهرک صنعتی دریایی سرتل بوشهر تعیین شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با قدردانی از تعامل و همکاری نیروی دریایی سپاه در اجرای پروژه آب شیرین‌کن یاد شده خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری سپاه در اجرای پروژه‌های مختلف در نقاط مختلف استان بوشهر به ویژه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی خلیج فارس قابل ستایش و تحسین است.

باستی ،پروژه آب شیرین‌‌‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر را  بزرگترین تاسیسات در این عرصه دانست و تصریح کرد: این پروژه در راستای جبران کسری منابع آب آشامیدنی، در ساحل خلیج فارس بوشهر اجرا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار