رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرگفت: ۱۱۴ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۸ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در استان بوشهر صادر شد.
کد خبر: ۵۰۹۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 17 October 2017
سید حسین حسینی محمدی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های صنعتی در استان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای این طرح‌ها اظهار داشت: از مجموع 634 فقره پروانه بهره‌برداری موجود 18 واحد صنعتی  در نیمه نخست امسال با سرمایه گذاری 122 میلیارد ریال و اشتغال 87 به بهره‌برداری رسیده است.

حسینی محمدی از افتتاح چند طرح صنعتی بزرگ در استان بوشهر خبر داد و  عنوان کرد: بهره برداری چند واحد بزرگ صنعتی در استان بوشهر در نیمه دوم امسال از جمله کارخانه سیمان مند دشتی، کارخانه متانول کاوه دیر و چند پروژه صنعتی دیگر، از جمله برنامه‌های است که می‌تواند تاثیر مثبتی در فضای اقتصادی استان به وجود آورد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به صدور114 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 114 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری 48 هزار و 695 میلیارد ریال و اشتغال بیش از 3 هزار و 300 نفر در استان بوشهر صادر شد.

وی با بیان اینکه تعداد 890 فقره جواز تاسیس صنعتی در استان بوشهر صادر شده است خاطر نشان کرد: تاکنون 890 جواز صنعتی در استان بوشهر با پیش بینی سرمایه گذاری 606 هزار و 593 میلیارد ریال با اشتغال 36 هزار و 464 نفر صادر شده است.

حسینی محمدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد واحدهای صنعتی در دست ساخت استان بوشهر بیان کرد: از مجموع890 فقره جواز تاسیس صنعتی تعداد 133 فقره آن با پیش بینی سرمایه گذاری 59 هزارو 412 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال بیش از 4 هزار و 800 نفر دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد  است که امیدواریم  به‌زودی تکمیل و راه اندازی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار