نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار به کارگیری نیروهای بومی مناطق جنوبی استان بوشهر در وزارت نفت شد و گفت: وزارت نفت در جذب و استخدام نیروهای جدید در حوزه ایمنی و آتش نشانی از ظرفیت نیروهای بومی بیشتر بهره بگیرد.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 17 October 2017
سکینه الماسی بعدازظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در سالن همایش‌های خلیج فارس منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه با تبریک این روز تلاشگران و ایثارگران این حوزه اظهار داشت: ما امروزه قدردان تلاش‌های کسانی هستیم که با به خطر انداختن زندگی خویش و با به جان خریدن خطرات متعدد به ایفای نقشی می‌پردازند که  یقیناً هیچ سازمان و ارگانی نمی‌تواند با هیچ روشی از مجاهدات این عزیزان قدردانی کند.

وی با بیان اینکه درحوادث گوناگون شاهد جان فشانی و دلاوری‌های آتش نشانان غیور هستیم گفت: آتش نشان یادآور روح و روحیه ایثار و ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس است که به نمایندگی از مردم جنوب استان بوشهراز تلاشگران عرصه ایمنی تشکر می‌کنم.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر آموزش و توانمند سازی نیروهای ایمنی شاغل در منطقه پارس تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت فعلی HSE  از لحاظ کمی و کیفی ارتقا پیدا کند، چرا که در صورت بروز خطر احتمالی، امکانات و تجهیزات فعلی جوابگو نیست.

وی خاطر نشان کرد: منطقه پارس جنوبی باید به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات ایمنی مجهز شود تا در صورت بروز حادثه احتمالی، قادر به مدیریت بحران باشد.

الماسی خواستار به کارگیری نیروهای بومی مناطق جنوبی استان بوشهر در وزارت نفت شد و گفت: وزارت نفت در جذب و استخدام نیروهای جدید در حوزه ایمنی و آتش نشانی از ظرفیت نیروهای بومی بیشتر بهره بگیرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده که تعهد نیروهای  بومی نسبت به صنعت و محیط پیرامون بیشتر از سایر نیروها است تصریح کرد: عدم حضور مدیران و کارکنان غیر بومی و در دسترس نبودن آنها در هنگام بروز بحران، خسارات جبران ناپذیری را بر بدنه سیستم و محیط پیرامون صنعت تحمیل کرده و این در حالی است که نیروهای بومی به سبب احساس تعلق بیشتر به منطقه، فراتر از وظایف سازمانی خود عمل می‌کنند.

 وی  اظهار داشت: نیروهای بومی غیر متخصص نیز احساس وظیفه و تعلق بیشتری به صنعت و مناطق پیرامونی آن دارند به طوریکه وقتی در زمان جنگ تحمیلی پالایشگاه فجر جم بمباران شد، مردم همسایه صنعت با ظروف خانگی به محل بحران آبرسانی و به خاموش شدن آتش کمک کردند، چراکه آتش و بحران در صنعت را، آتش و بحران در زندگی خود قلمداد می‌کردند.  

الماسی خواستار توجه هرچه بیشتر مدیران عالی صنعت نفت در خصوص به کارگیری نیروهای متخصص بومی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار