رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ گفت: جشن خواندن قرآن دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 17 October 2017
رضا برمک با اشاره به برگزاری جشن خواندن قرآن دانش آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس ابتدایی اظهار داشت: در سال‌های آتی این رویداد همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار و دانش‌آموزان پایه اول با شرکت در جشن مذکور اهمیت خواندن و یادگیری قرآن را با اجرای برنامه های متنوع این جشن درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه راه سعادت دانش‌آموزان تنها کسب علم و دانش است و معلمان باید علم و دانش را با محوریت قرآن و اسلام به دانش آموزان ارائه دهند، بیان داشت: معلمی می‌تواند دانش آموزان را به‌خوبی تربیت کند که در درجه اول خودش تربیت قرآنی شده باشد.

برمک، اهداف آغاز قرآن آموزی از پایه اول را تقویت ایمان و اعتقاد به این کتاب آسمانی و تمسک به تعالیم آن و همچنین تعمیق، معرفت و تعمیم فهم و درک آن عنوان کرد و گفت: توجه جدی به اصل جدایی ناپذیر قرآن و اهل بیت (ع) در تمامی فعالیت‌ها و در زندگی فردی و اجتماعی موجب قرآن آموزی از پایه اول ابتدایی می‌شود.

توزیع قرص آهن و ویتامین دی

کارشناس سلامت بهداشت و درمان خارگ گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم توزیع قرص آهن و ویتامین D۳ ویژه دختران دبیرستانی این منطقه بیان کرد: با توجه به میزان فقر شدید آهن و ویتامین D در دانش آموزان دختر بویژه دختران مناطق جنوبی کشور طرح آهن یاری همراه با سراسر کشور واستان در منطقه خارگ برگزار شد.

نسیرین خواجه امیری افزود: اجرای طرح مذکور همه ساله با همکاری مطلوب آموزش و پرورش خارگ به نحو شایسته‌ای در مدارس دخترانه متوسطه اول ودوم انجام می گیرد.

خواجه امیری تصریح کرد: هر دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ۹ حب قرص ویتامین D با دوز پنج هزار و ۲۷ حب قرص آهن فروس سولفات به طور هفتگی در مدت ۹ ماه مصرف می کند.

مراسم افتتاحیه توزیع قرص آهن و ویتامین D  با صرف خوراک عدسی امروز در آموزشگاه سمیه این منطقه برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار